ستاره سابق آژاکس و بارسلونا: به دی‌یونگ و دلیخت توصیه می‌کنم به بارسلونا بروند؛ اگر بارسلونا جوان‌گرایی نکند به سرنوشت بایرن دچار می‌شود

ستاره سابق آژاکس و بارسلونا: به دی‌یونگ و دلیخت توصیه می‌کنم به بارسلونا بروند؛ اگر بارسلونا جوان‌گرایی نکند به سرنوشت بایرن دچار می‌شود

سایت رسمی فوتبالی – رونالد دی‌بوئر، ستاره سابق آژاکس و بارسلونا گفته فرنکی دی‌یونگ و ماتایس دلیخت باید به بارسلونا بروند، نه به منچسترسیتی.

این دو بازیکن توجه باشگاه‌های بسیاری را در سراسر اروپا جلب کرده‌اند. منچسترسیتی حاضر است که مبالغ بالایی صرف خرید آنها کند.

پیش‌تر به نظر می‌رسید که مقصد نهایی آنها بارسلونا خواهد بود، اما رقابت برای جذب این دو بازیکن به‌شدت بالا است و حالا مشخص نیست که به چه باشگاهی خواهند رفت.

دی‌بوئر گفته است: «من به آنها توصیه می‌کنم که به بارسلونا بروند. اگر نشد، به منچسترسیتی پپ.

سبک بازی آژاکس همان سبک بازی بارسلونا است و آنها می‌توانند به‌سرعت در این تیم جا بیفتند. من به آنها توصیه می‌کنم به بارسلونا بروند چون این باشگاه در قلب من جای دارد.»

بارسا و سیتی می‌توانند مبلغ درخواستی آژاکس را فراهم کنند، اما مساله این است که کدام باشگاه دستمزد بهتری به این دو بازیکن پیشنهاد خواهد داد. اما دی‌بوئر می‌گوید: «یک میلیون کمتر یا بیشتر مهم نیست. مهم این است که آنها به تیمی بروند که مطابق با سبک بازی آنهاست. این دو بازیکن کیفیت بسیاری دارند و باشگاه‌های زیادی خواهانشان هستند. بارسا نیاز دارد تیمش را در سال‌های پیش رو جوان کند، وگرنه مانند بایرن به مشکل برمی‌خورد. بهتر است بازیکنان جوان را حالا بخرند و آنها را آماده کنند.»

8444