کل کل فابرگاس با ژیرو: فقط دو ماه به من وقت بده؛پای کاسیاس هم به ماجرا کشیده شد

کل کل فابرگاس با ژیرو: فقط دو ماه به من وقت بده؛پای کاسیاس هم به ماجرا کشیده شد

سایت رسمی فوتبالی- اولیویه ژیرو یکی از دوستان صمیمی سسک فابرگاس در رختکن چلسی است و این دو بازیکن ارتباط صمیمانه ای درخارج از زمین چمن با هم دارند. بارها این دو عکسهایی درکنار یکدیگر را درشبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و حالا این بار سسک تصویری از خودش را در کنار دوست فرانسوی اش بازتاب داده. این عکس در سالن بدنسازی و در مقابل آئینه گرفته شده؛ آن هم در شرایطی که هر دوی این ستاره ها در حال نشان دادن عضلات بالاتنه شان هستند.

آنچه در این عکس به وضوح مشخص است این است که عضلات  شکم ژیروی فرانسوی به مراتب ورزیده تر از عضلات شکم فابرگاس هستند. سسک علاوه بر آنکه قدش از ژیرو کوتاه تر است، هنوز نتوانسته عضلات بدنش را به اندازه دوست فرانسوی اش پرورش دهد. اما فابرگاس از تلاش برای رسیدن به ژیرو دست نکشیده و در پیغامی برای او نوشته:« به تو خواهم رسید اوولی، فقط به من 2 ماه وقت بده، از تو جلو خواهم زد.» او بعد از نوشتن این متن در زیر این عکس، چند ایموجی خنده هم قرار داده.

طبیعتا انتشار این عکس با سیلی از کامنت های طرفداران این دو بازیکن روبرو شده است. اما نکته جالب توجه اینجاست که  ایکر کاسیاس دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا وباشگاه پورتو هم وارد گود شده و با انتشار یک ایموجی که به نشانه شرمساری دستش را روی چهره اش قرار داده نظرش را ابراز کرده. 

همین ایموجی کافی بود تا  سسک فابرگاس برای دوست قدیمی اش پیغام بنویسد:« یک عکس بدون پیراهن برایمان بفرست ایکر لطفا. بدو» و همسر سسک فابرگاس هم با انتشارچند ایموجی خندان نسبت به این عکس واکنش نشان داده.

بیش از 274هزار نفر این عکس را لایک کردند و 3000 کامنت هم زیر آن نوشته شده که اکثرا از سسک خواسته اند تا این چالش را به پایان برساند ودرعین حال از فیزیک ژیرو تحسین کرده اند.

6363