تصمیم اوبامیانگ برای یک خوشحالی خاص دیگر در صورت گلزنی در دربی لندن!

تصمیم اوبامیانگ برای یک خوشحالی خاص دیگر در صورت گلزنی در دربی لندن!

سایت رسمی فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ تصمیم دارد در صورت گلزنی در دربی لندن و برابر تاتنهام یک خوشحالی خاص دیگر با ماسک های اسپایدرمن خود انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 29 ساله پیش از این با گلزنی در باشگاه های سابق خود، سنت اتین و دورتموند، این خوشحالی را انجام داده اما هنوز در آرسنال چنین اتفاقی رخ نداده است. اوبامیانگ در حال حاضر با 8 گل به همراه سرجیو آگوئرو در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و احتمال انجام خوشحالی خاص خود در صورت گلزنی برابر تاتنهام را رد نکرد. او به اسکای اسپرت گفت: " باید ببینیم چه پیش می آید. بستگی به حالت من دارد. یک دربی را به خاطر دارم که از ماسک بتمن در دورتموند استفاده کردم. این ایده صبح بازی به ذهنم رسید. به پسرخاله ام زنگ زدم و گفتم این ماسک را برایم بخرد. اگر احساس خوبی داشته باشیم، شاید، چرا که نه؟ در حال حاضر احساس خوبی دارم، بنابراین باید ببینیم چطور می شود. "

اوبامیانگ درباره اولین باری که او شروع به استفاده از این ماسک ها در شادی پس از گل خود کرد، گفت: " اولین بار در سنت اتین بود و فکر می کنم به دلیل تولد یکی از دوستانم بود، دوستی که پیش از من بازی می کرد. او کسی بود که یک بار وقتی من کودک بودم با لباس کامل اسپایدرمن به زمین آمد. او را دیدم و با خود گفتم یک روز من هم این کار را انجام می دهم. آن روز تولدش بودم و من هم آن کار را انجام دادم ."

1070