انتشار جزئیات جدید از پرونده تجاوز رونالدو؛ ستاره پرتغالی اعتراف کرد

انتشار جزئیات جدید از پرونده تجاوز رونالدو؛ ستاره پرتغالی اعتراف کرد

سایت رسمی فوتبالی - نشریه اشپیگل جزییات جدیدی از پرونده اتهام تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا را منتشر کرده است.

طبق اسنادی که در اختیار این نشریه قرار گرفته، رونالدو در سال ۲۰۰۹ پرسشنامه‌ای را در این زمینه پر کرده و در بازجویی ها به صورت تلویحی پذیرفته که بدون رضایت مدل سرشناس، با وی رابطه برقرار کرده است.

در میان پاسخ‌های رونالدو، این نکته جلب نظر می‌کند که او تایید کرده که مایورگا بارها به رونالدو گفته «نه» و از او خواسته هیچ کاری انجام ندهد و کارش را متوقف کند. طبق این اسناد، رونالدو در آن هنگام پذیرفته که بدون رضایت مایورگا رابطه برقرار شده اما بعد از این اتفاق از وی عذرخواهی کرده است.

طبق اسناد منتشر شده توسط اشپیگل، بازپرس پرونده از رونالدو پرسیده است:" شما چه گفتید و خانم مایورگا (که در این اسناد به نام "خانم C" از او یاد شده) چه جوابی داد؟" رونالدو نیز در جواب به بازپرس توضیح داده است:"آن خانم گفت که تمایلی به رابطه ندارد چرا که ما اولین باری بود که همدیگر را ملاقات می کردیم.  وقتی ماجرا تمام شد، خانم مایورگا با خشم به من گفت که به او تجاوز کرده ام و من را "احمق" خواند. من هم از او عذرخواهی کردم."

رونالدو در سال 2009 با پرداخت حق السکوت، مایورگا را ساکت کرده بود و به همین خاطر این پرونده 9 سال مختومه شده بود اما این مدل آمریکایی تصمیم گرفت که دوباره پرونده تجاوز رونالدو در لاس وگاس را به جریان بیاندازد. در حال حاضر این پرونده در جریان است و اگر تجاوز بازیکن شماره هفت یوونتوس ثابت شود، حکم سنگینی در انتظار وی خواهد بود.

8444