پیش بازی نساجی مازندران - سپیدرود رشت؛ دربی شمال برای چشیدن طعم پرتقال شیرین 3 امتیازی!

پیش بازی نساجی مازندران - سپیدرود رشت؛ دربی شمال برای چشیدن طعم پرتقال شیرین 3 امتیازی!

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم نساجی و سپیدرود دربی شمالی ها را در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائم شهر برگزار می کنند.

اگر چه بیشتر نگاه‌ها به بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حریفان‌شان است، اما نباید از تقابل جواد نکونام و علی کریمی در این دیدار گذشت،‌ دو همبازی قدیمی که این بار در کسوت مربی با هم تقابل خواهند داشت. سپیدرود هفته گذشته در زمین خودش دیدار 6 امتیازی برابر نفت مسجد سلیمان را واگذار کرد تا شرایط برای این تیم در جدول خطرناک‌تر از گذشته شود. با 6 امتیازی که از استقلال خوزستان کسر شد، فرصت خوبی برای سپیدرود بوجود آمد تا هم از انتهای جدول خودش را جدا کند و هم در زمین خودش با برتری برابر نفت مسجدسلیمان چند پله بالا برود، اما شاگردان علی کریمی استفاده نکردند و اکنون با 9 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته‌اند.

اما نساجی در دو دیدار قبلی برابر ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان 4 امتیاز گرفته و با 12 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است. آنها نسبت به سپیدرود شرایط بهتری دارند، اما تفاوت آنها در کسب نتیجه تنها سه امتیاز است. اگر رشتی‌ها در قائمشهر سه امتیاز را کسب کنند، با نساجی هم امتیاز می‌شوند. فارغ از نتایج دو تیم، تقابل کریمی و نکونام در این بازی دیدنی خواهد بود. این دو سال‌ها در تیم ملی هم بازی بودند، اما مقطعی در تیم ملی و یکبار هم در دربی با هم به مشکل خوردند.

بدون شک دربی شمالی ها از حساسیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

چهره ویژه: باز هم رضا عباس زاده می تواند شروع کننده یک جریان مثبت برای خود و تیمش باشد. عباس زاده بر خلاف فصل قبل نشانی از آن مهاجم تشنه گلزنی ندارد. با این حال دربی شمالی ها برای او بهترین فرصت است تا هم پای خودش را به گلزنی باز کند و هم تیمش را به 3 امتیاز شیرین این پیکار حساس برساند.

هفته چهاردهم لیگ برتر

نساجی مازندران - سپیدرود رشت

پنج شنبه، 8 آذرماه 1397

قائم شهر، ورزشگاه شهید وطنی، ساعت 15:00

بازی قبلی: صنعت نفت آبادان یک - نساجی یک؛ سپیدرود صفر - نفت مسجد سلیمان یک

رتبه: نساجی با 12 امتیاز از 13 بازی در رده دوازدهم و سپیدرود با 9 امتیاز از 13 بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

محروم: -

تیم داوری: علیرضا فغانی، بابک داوری، امیر مبشر و سیدمهدی سیدعلی

ناظر: حسین نجاتی

2526