پیش بازی نساجی مازندران - ماشین سازی تبریز؛ جنگ برای دومین برد!

پیش بازی نساجی مازندران - ماشین سازی تبریز؛ جنگ برای دومین برد!

وبسایت فوتبالی- دومین پیکار هفته دهم لیگ برتر را دو تیم نساجی و ماشین سازی در قائم شهر برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، به هفته دهم لیگ برتر رسیده ایم، با بازیهای این هفته یک سوم ابتدایی پیکارهای لیگ طی می شود و کم کم مشخص می شود کدام تیم ها برای قهرمانی می جنگند و کدام تیم ها برای فرار از سقوط! هر دو تیم نساجی و ماشین سازی در نیمه دوم جدول رده بندی قرار دارند و امتیازات دو تیم هنوز دو رقمی نشده است. 

نساجی در پیکار هفته قبل خود در آستانه متوقف کردن سپاهان بود و موفق شد در دقیقه 90 گل تساوی را به شاگردان قلعه نویی بزند اما 4 دقیقه بعدش با یک پنالتی مشکوک بازنده شد و دست خالی اصفهان را ترک کرد. ضمن اینکه ماشین سازان هم هفته پیش امیدوار بودند تا در بازی خانگی خود به راحتی از پس نفت مسجد سلیمان برآیند و با 3 امتیاز شیرین به نیمه بالایی جدول برسند اما تا آستانه باخت رفتند و در دقیقه 90 با گل خالقی فر توانستند بازی را مساوی کنند.

در این پیکار شمالی ها میزبانند و در ورزشگاه پیر شهید وطنی پذیرای تبریزی ها هستند. شاگردان جواد نکونام فوتبال تماشاگر پسندی ارائه می کنند اما در گلزنی همچنان مشکل دارند و محمد عباس زاده هنوز نتوانسته آمادگی فصل پیشش در لیگ یک را در بازیهای این فصل لیگ برتر به نمایش بگذارد. در حقیقت برای این تیم مدافعین و هافبک ها بیشتر گل زده اند و هنوز عناصر اصلی تهاجمی نساجی نتوانسته اند بار گلزنی تیمشان را خود بر دوش بگیرند.

اما ماشین سازان پس از اینکه ادامه لیگ را با رضا مهاجری دنبال کرده اند به قول فوتبالی ها «تیم تر» شده اند و با انگیزه های بیشتری پا به میدان می گذارند. هر چند که آنها هم مانند نساجی تاکنون به یک برد رسیده اند و آنها هم بار گلزنی تیمشان را نفراتی غیر از مهاجمانشان بر دوش می کشند.

شاگردان نکونام با یک برد 4 تساوی و 4 باخت و 8 گل زده و 11 گل خورده با 7 امتیاز از 9 بازی در رده چهاردهم جدول قرار دارند و در آن سوی میدان ماشین سازی تبریز با یک برد 6 تساوی و 2 باخت موفق به زدن 9 گل شده اند تا با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرند. این تیم همچنین در 9 بازی گذشته خود 10 گل دریافت کرده است.

چهره ویژه: رضا عباس زاده همچنان امید اول خط حمله قائم شهری ها با شمار می رود. حتی اگر او در این هفته ها کمی افت کرده باشد اما حضورش در میدان می تواند به بالارفتن روحیه تیمی در ورزشگاه شهید وطنی کمک کند. عباس زاده اگر بتواند دوباره خودش را پیدا کند بهترین اتفاق را برای تیم شهرش رقم زده است. شاید این بازی همان فرصت ایده آل او و هوادارانش باشد!

نساجی مازندران - ماشین سازی تبریز

پنجشنبه 3 آبان ماه 1397

ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، ساعت 16:30

بازی هفته قبل: سپاهان 3 - نساجی 2 ؛ ماشین سازی یک - نفت مسجد سلیمان یک

رتبه در جدول: نساجی با 7 امتیاز در رده چهاردهم و ماشین سازی با 9 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

محرومان: دو تیم بازیکن محرومی برای این پیکار ندارند.

تیم داوری: پیام حیدری، جواد مداح، مهرداد نجفی و امیر عرب براقی 

2526