طلسم پیراهن زرد بارسلونا شکست

طلسم پیراهن زرد بارسلونا شکست

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا چهارشنبه شب موفق شد تا در خانه آیندهوون به برد ارزشمندی دست بیابد و با این برد، صعودش به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه را مسجل کرد.

این برد، اولین پیروزی بارسایی ها با پیراهن زردشان در طول این فصل بود. آنها در دو دیدار رسمی قبلی که در این فصل با پیراهن زرد به میدان رفته بودند، موفق به کسب سه امتیاز بازیها مقابل حریفان نشده بودند اما این بار و در سومین تلاششان در بازیهای رسمی موفق شدند تا طلسم پیراهن زرد را شکسته و با این پیراهن هم طعم برد را بچشند.

پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 19-2018 ، پیراهنی زرد رنگ است. در دو بازی رسمی قبلی که شاگردان والورده با پیراهن دومشان به میدان رفته بودند، در مصاف با لگانس و اتلتیکومادرید بود که بارسایی ها مقابل لگانس تن به شکست دادند و در بازی با اتلتیکو به یک نتیجه مساوی رضایت دادند.

البته آنها در اردوی پیش فصل آمریکا هم پیراهن زرد رنگی را به تن کرده بودند که این پیراهن به مناسبت بزرگداشت بارسلونا درفصل 6-2005 که با قهرمانی دوگانه لالیگا ولیگ قهرمانان اروپا به اتمام رسیده بود، طراحی شده بود. آنها در روز 30 جولای و در دیداری دوستانه مقابل رم این پیراهن را به تن کرده بودند که با باخت 4-2 تیم کاتالان به پایان رسید. 

دومین بازی این فصل بارسایی ها با پیراهن زرد که اولین بازی رسمی شان با این پیراهن در طول این فصل بود، در روز 26 سپتامبر مقابل لگانس برگزار شد. شاگردان والورده در این بازی که از هفته ششم رقابتهای لالیگا انجام شد، با نتیجه 1-2 در ورزشگاه بوترارکه مغلوب میزبانشان شدند.

و دومین بازی رسمی این فصل آبی اناری ها با پیراهن زردشان،روز 24 نوامبر در ورزشگاه واندامتروپولیتانو برگزار شد. در این بازی بارسلونا به تساوی 1-1 مقابل اتلتیکومادرید رضایت داد. اما چهارشنبه شب و در ورزشگاه فیلیپس اشتادیون، بارسایی ها توانستند تا برای اولین بار دراین فصل با پیراهن زردشان طعم برد را بچشند وطلسم این پیراهن را بشکنند. گلهای مسی و پیکه که هردو در نیمه دوم بازی به ثمر رسیدند، سه امتیاز ارزشمند این بازی را به حساب بارسا واریز کرد.

شاگردان والورده در طول این فصل تنها یک بار از لباس سومشان که به رنگ قرمز تیره و صورتی است استفاده کردند و آن هم در بازی این تیم در روز 6 نوامبر مقابل اینتر میلان بود که با تساوی 1-1 به پایان رسید

6363