عکس روز: مراسم تقدیر از بازیکن تیم رقیب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو

عکس روز: مراسم تقدیر از بازیکن تیم رقیب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو

سایت رسمی فوتبالی- قبل از آغاز دیدار دو تیم موناکو و اتلتیکو مادرید از سری بازیهای دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مراسم ویژه ای در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار شد.

در جریان این مراسم، پرچمی یادگاری به رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی موناکو و بازیکن سابق اتلتیکومادرید اهدا شد. آدلاردو، یکی از اسطوره های باشگاه اتلتیکو و دیگو گودین، بازیکن اروگوئه ای اتلتیکو، این هدیه را به فالکائو دادند.

این مراسم در زمانی انجام شد که بازیکنان موناکو بعد از انجام تمرینات وارم آپ به رختکن رفته بودند. 

اما مسئولان اتلتیکو جلوی فالکائو را گرفتند و او را به زمین بازگرداندند تا آدلاردو و گودین وارد زمین شوند. این دو نفر، پرچمی یادگاری را با تصویری از فالکائو به او هدیه دادند. 

تصویر فالکائو در این قاب، مربوط به یکی از شادی هایش با پیراهن اتلتیکو مادرید بود. بعد از اهدای این هدیه، این مهاجم کلمبیایی در کنار گودین و اسطوره باشگاه مادریدی عکسهایی را به یادگار گرفتند.

آنچه مسلم است این است که فالکائو در طول سالهای حضورش در تیم اتلتیکومادرید، جایگاه ویژه ای در قلب هواداران این باشگاه برای خودش باز کرده و تبدیل به یکی از محبوب ترین چهره های تاریخ باشگاه مادریدی شده. البته او هم هواداران اتلتیکو را فراموش نکرده و لطف ومحبت خاصی به آنها دارد.

6363