بحث نیمار با هواداران پی.اس.جی و سوتهای انتقادی برای او

بحث نیمار با هواداران پی.اس.جی و سوتهای انتقادی برای او

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، بار دیگر سوژه شماره یک تیمش در بازی چهارشنبه شب این تیم مقابل لیورپول بود. البته این اتفاق به خاطر گلی که او برای تیم پاریسی به ثمر رساند، رخ نداد؛  بلکه به خاطر بحث او با هواداران پاری سن ژرمن، در کانون توجهات قرار گرفت.

نیمار با گلی که در این بازی به ثمر رساند، نقش پررنگی در برد تیمش مقابل لیورپول در دور پنجم بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، در دقیقه 63 بازی بود که نیمار با هواداران پی.اس.جی در افتاد و هواداران برای انتقاد از او شروع به سوت زدن کردند. در این دقایق از بازی، تیم پاریسی به دنبال آن بود تا با دراختیار گرفتن مالکیت توپ، بازی را آرام کرده و تحت کنترل در بیاورد و به همین دلیل بازیکنان این تیم دائما به ردوبدل کردن پاس می پرداختند. توپ به خط دفاع پاری سن ژرمن رسید و  هواداران مشغول تشویق کردن امباپه بودند. 

در همین لحظه نیمار رو به سمت سکوها کرد و بازوهایش را بالا برد. مشخص نبود که چه موضوعی نیمار را ناراحت کرده و اعتراض او نسبت به چه مسئله ای است؛ روزنامه مارکا در گزارش خود یادآوری کرده که نیمار دراین صحنه باهواداران تیمش به بحث می پرداخته و روزنامه آ.اس اعلام کرده که دراین صحنه او از هواداران می خواسته تا تیم را تشویق کنند. اما در همان لحظات پاسهای پی درپی بازیکنان پی.اس.جی در جریان بود و توپ به نیمار رسید؛ اما از آنجا که او مشغول بحث با هواداران تیمش بود، متوجه نشد که توپ به او رسیده و بازیکنان تیم حریف توپ را مال خود کردند. همین اتفاق باعث شد تا هواداران باشگاه پاریسی برای نیمار سوت بزنند و صدای این سوتهای انتقادی از گوشه گوشه ورزشگاه شنیده می شد.

اما به نظر نمی رسید که این سوتها تاثیری روی نیمار گذاشته باشد؛ چون او در پایان بازی، برد  ارزشمند تیمش مقابل لیورپول را با هواداران حاضر در سکوها جشن گرفت و همراه با سایر هم تیمی هایش حسابی به شادی وپایکوبی پرداخت. آنها در شرایطی پیروزی مقابل لیورپول را جشن گرفتند که گویی صعودشان به دور بعدی قطعی شده است؛ اما هنوز حضور پی.اس.جی در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا قطعی نیست و آنها باید در آخرین بازی شان در مرحله گروهی، بلیط دور بعد را کسب کنند.

6363