مسی: دروغ است که گل پیکه، نتیجه حرکتی تمرین شده بود؛ دمبله عالی کار کرد

مسی: دروغ است که گل پیکه، نتیجه حرکتی تمرین شده بود؛ دمبله عالی کار کرد

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا این روزها بیش از همیشه با خبرنگاران به گفتگو می پردازد. بعد از اتمام دیدار بارسلونا مقابل آیندهوون که در خاک هلند برگزار شد و با پیروزی آبی اناری ها به پایان رسید، لئو مسی با مووی استار لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و در مورد مسائل مختلفی اظهارنظر نمود. این گزیده ای از صحبت های ستاره آرژانتینی بارسا در پایان این بازی تماشایی است.

*106 گل در لیگ قهرمانان اروپا: از این آماری که به ثبت رساندم خیلی راضی و خوشحال هستم. از بردی که به دست آوردیم هم خیلی خوشحالم.

* گل پیکه: این دروغ است که این گل از روی حرکتی تمرین شده به ثمر رسیده. پیکه در محوطه جریمه حاضر بود و از این توپ نهایت بهره را برد

*آیندهوون حریفی خطرناک: ما توپهای زیادی را از دست دادیم و ضد حملات متعددی را به تیم حریف هدیه دادیم. آنها موقعیتهای گل فراوانی داشتند و وقتی بازی 2-0 بود، سانترهای زیادی روی دروازه ما ارسال کردند. آیندهوون بازیکنان زیادی در محوطه جریمه ما داشت.


*ارتباط با دمبله در زمین مسابقه: عثمان بازی فوق العاده ای انجام داد؛ دقیقا مثل همه بازیکنان تیم. ما بردیم و حالا در شرایطی هلند را ترک می کنیم که هدفمان را محقق کرده ایم

* فشار بالا در کورس رقابتها: ما همیشه آماده هستیم؛ فصل طولانی است و بازیهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

6363