چهره جدید دل بوسکه بدون سبیل

چهره جدید دل بوسکه بدون سبیل

سایت رسمی فوتبالی- سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که در مراسم اهدای جوایز "سلامت مردان 2018" حضور یافته بود، با چهره تازه اش همه را سورپرایز کرد.

این در حالی است که در سالهای اخیر به ندرت تغییراتی را در چهره دل بوسکه شاهد بوده ایم. سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا همیشه با چهره ای جدی و سیبیلو دیده شده و نکته جالبی که در طول سالها حضورش روی نیمکت مربیگری اسپانیا جلب توجه می کرد، این بود که میمیک چهره او در چه در هنگام گلزنی تیمش و چه در هنگام برد و چه باخت تیمش، تغییری نمی کرد.

دل بوسکه یکی از میهمانان اهدای جایزه "سلامت مردان" بود و با تغییری که در چهره اش اعمال کرده بود، توجه تمام دوربین ها را به خود جلب کرده بود. همین تغییر چهره دل بوسکه باعث شد تا عکس او با چهره جدیدش در شبکه های اجتماعی به سرعت وایرال شود و خیلی ها زیر عکس او کامنت هایی را نوشتند. برخی ها اعلام کردند که دل بوسکه بر خلاف کمپین «موومبر» که در آن آقایان برای اطلاع رسانی در مورد سلامت مردان، سبیل گذاشته اند، اقدام کرده است.

یکی از مجریان این مراسم در کنار دل بوسکه حضور یافت و در مورد ظاهر جدید دل بوسکه با او شوخی کرد. حالا در شبکه های اجتماعی بحث بر سر این است که دل بوسکه با سبیل بهتر است و یا بدون سبیل.

6363