رکوردی تازه برای نیمار وسبقت او از کاکا وسایر برزیلی های لیگ قهرمانان اروپا

رکوردی تازه برای نیمار وسبقت او از کاکا وسایر برزیلی های لیگ قهرمانان اروپا

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بازی تیمش مقابل لیورپول، گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر رساند و بدین ترتیب رکوردی تازه را به نام خودش ثبت کرد.

او با این گل توانست از رکورد کاکا به عنوان برترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا عبور کند. گلی که نیمار چهارشنبه شب در پارک دوپرنس وارد دروازه لیورپول نمود، سی و یکمین گل او در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بود وبدین ترتیب او توانست کاکا را که در طول دوران حضورش در فوتبال اروپا در باشگاه های میلان و رئال مادرید، 30 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود را پشت سربگذارد.

نفر سوم این لیست، ریوالدوی برزیلی است که با پیراهن بارسلونا و میلان موفق به زدن 27 گل در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

نیمار علاوه بر زدن 31 گل در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، 19 پاس گل هم داده و مجموعا در 52 بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا در 50 گل تاثیرگذار بوده.

نیمار 26 ساله در دقیقه 37 بازی تیمش مقابل لیورپول توانست تا دومین گل تیمش را وارد دروازه حریف انگلیسی کند. 

این چهارمین گل نیمار در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا است و در دومین بازی تیمش در مرحله گروهی این فصل توانسته بود تا مقابل ستاره سرخ بلگراد هت تریکی تماشایی را به نمایش بگذارد. هنوز یک بازی دیگر از مرحله گروهی این رقابتها باقی است و نیمار امیدوار است تا بتواند این رکورد را بهبود ببخشد. آنها همچنین امیدهای فراوانی دارند تا بتوانند به دور بعدی این رقابتها برسند و برای رسیدن به هدف اصلی شان که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست بجنگند.

6363