مورینیو و شادی عجیبش بعد از برد: بقیه تلویزیون می شکستند

مورینیو و شادی عجیبش بعد از برد: بقیه تلویزیون می شکستند

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در جریان بازی سه شنبه شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، بعد از به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش شیاطین سرخ شادی عجیبی را به نمایش گذاشت. 

در دقیقه 91 بازی بود که مروان فلینی تنها گل بازی را زد که به منزله صعود یونایتدی ها به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود. بعد از به ثمر رسیدن این گل، مورینیو برای شادی کردن، ظرف حامل بطری های آب را محکم به زمین کوبید.

منچستریونایتد سه شنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در دیداری خانگی به مصاف یانگ بویز سوئیس رفت و تک گل بازی در دقیقه 91 توسط فلینی به ثمر رسید. این گل باعث شد تا آقای خاص از خود بیخود شود و با شور و هیجان وصف ناپذیری این گل را جشن گرفت و باکس حامل بطری های آب را به زمین کوبید.

در پایان این بازی، مورینیو در گفتگو با شبکه رسمی تلویزیونی منچستریونایتد در مورد واکنشش بعد از به ثمر رسیدن این گل گفت:« بعضی های دیگر در این شرایط، تلویزیون می شکنند. فکر می کنم هرکسی از دیدن اینکه تیمش شروعی مثل شروع ما داشته ، ناامید می شود. ما کار را جدی شروع کردیم و انگیزه های بالایی داشتیم. بازیکنانم تمام توانشان را در زمین به کار گرفتند و فکر می کنم که اگر بازی مساوی تمام می شد، این ناامیدی و ناکامی بزرگی برای ما بود.»

مورینیو ادامه داد:« به همین خاطر وقتی که به گل رسیدیم، واکنش من، نوعی انفجار بود. به نظرم افرادی که در خانه بازی را تماشا می کردند، واکنشهای متفاوتی داشتند ولی مطمئنم که همه از شدت شور و شوق منفجر شدند. ما برای کسب تساوی 0-0 بازی نمی کردیم. تساوی نتیجه درستی برای این بازی نبود و این می توانست تنبیه سنگینی برای پسرانم باشد.»

6363