روحیه مثبت کواچ در قلب بحران: جنگجو هستم و تسلیم شدن برایم معنایی ندارد

روحیه مثبت کواچ در قلب بحران: جنگجو هستم و تسلیم شدن برایم معنایی ندارد

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظرمی رسد که نتایج ضعیف و ناامید کننده بایرن مونیخ در هفته های اخیر، تاثیری روی روحیه سرمربی این تیم نگذاشته است. نیکو کواچ، سرمربی باواریایی ها اطمینان دارد که اوضاع برای تیمش مساعد خواهد شد و می تواند ورق را برگرداند و مطمئن است که شاگردانش می توانند در بازی این هفته شان در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسند.

کواچ در کنفرانس خبری قبل از مصاف تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من همیشه یک جنگجو بوده ام؛ تمام زندگی من از جنگهایی تشکیل شده که باعث ارزشمندترشدن زندگی ام شده اند. من همیشه به مبارزه ادامه خواهم داد. کلمه تسلیم شدن در بین واژگان من جایی ندارد و هرگز هم وجود نخواهد داشت.»

این در حالی است که با توجه به عملکرد ضعیف بایرن دراین فصل و جایگاه نامطلوب این تیم در جدول بوندس لیگا، آینده این سرمربی جوان روی نیمکت مربیگری بایرن بسیار مبهم است. در روزهای اخیر گمانه زنی هایی در مورد برکناری کواچ از بایرن مطرح شده و حتی نام جانشینان احتمالی او نیز به گوش می رسد.

بایرن در آخرین بازی اش مقابل تیم ضعیف دوسلدورف به تساوی 3-3 دست یافت و با این تساوی، باواریایی ها در رده پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارند و 9 فاصله با دورتموند صدرنشین فاصله گرفته اند.

دراین شرایط بازیکنان بایرن معتقدند که شانس قهرمانی تیمشان در بوندس لیگا هنوز از بین نرفته ولی تساوی این هفته باواریایی ها مقابل دوسلدورف باعث بیشتر شدن فاصله بایرن با دورتموند صدرنشین شد و بدین ترتیب بایرن شانس کسب هفتمین قهرمانی متوالی اش در بوندسلیگا را کمرنگ تر از قبل می بیند.

6363