عدم موفقیت دوباره ترشتگن؛ یازده بازی بدون کلین شیت

عدم موفقیت دوباره ترشتگن؛ یازده بازی بدون کلین شیت

سایت رسمی فوتبالی - مارک آندره ترشتگن عملکرد موفقی در این فصل در دروازه بارسلونا نداشته و شب گذشته نیز در دیدار برابر اتلتیکو مادرید بار دیگر دروازه خود را باز شده دید.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسید در دیدار با اتلتیکو تمام شرایط دست به دست هم داده تا دروازه بان آلمانی پس از مدت ها دروازه خود را بسته نگه دارد اما در آخر یک اشتباه باعث شد تا بارسایی ها بار دیگر تنبیه شوند. اتلتیکو مادرید با استفاده از یک ضربه کرنر و با هوشمندی دیه گو کاستا به گل رسید. کاستا موفق شد اولین گل خود در لالیگا را پس از حدود 10 ماه به ثمر برساند. او آخرین بار در فوریه موفق به گلزنی شده بود. این همچنین اولین گل او به بارسا بود. حالا بارسایی ها در 11 بازی پیاپی حداقل یک گل دریافت کرده اند. علاوه بر این دروازه بان آلمانی نقش مهمی نیز در گل کاستا داشت. 

به نظر می رسد که بارسلونا مشکلی جدی برای مقابله با رقیبان خود برای گلزنی دارد. ضربه سر کاستا نوزدهمین گلی بود که بارسایی ها در تنها 13 بازی لالیگا دریافت کردند. این بدترین رکورد سالیان اخیر آنها در بازه زمانی مشابه به شمار می رود. آخرین بار این تیم در سال 1999 در 13 هفته این تعداد گل را دریافت کرده بود. سال گذشته در همین هفته آنها تنها 5 گل خورده بودند و همین به آنها کمک کرد که رکورد 43 بازی بدون شکست را حفظ کنند.

1070