چهارمین باخت رئال مادرید مقابل حریفان آبی اناری پوش دراین فصل

چهارمین باخت رئال مادرید مقابل حریفان آبی اناری پوش دراین فصل

سایت رسمی فوتبالی- ساعاتی پیش رئال مادرید در دیدارش در رقابت های این هفته لالیگا، با نتیجه 0-3 مغلوب ایبار شد تا پنجمین باخت این فصل رئالی ها در هفته سیزدهم لالیگا رقم بخورد. اگر مروری بر عملکرد رئال در تمامی تورنمنت های این فصل داشته باشیم، این باخت، هفتمین باخت آنها در تمام بازی هایشان در طول این فصل به حساب می آید. آنها علاوه بر 5 باخت در لالیگا، در سوپرکاپ اروپا هم مغلوب اتلتیکومادرید شدند و یک بار هم در لیگ قهرمانان اروپا در خانه زسکا مسکو شکست را پذیرا شدند. از بین 7 باخت این فصل مادریدی ها، 4 باخت در مقابل حریفانی رقم خورده که یک ویژگی مشترک داشتند: لباسهایی به رنگ آبی و اناری.

در رقابت های این فصل لالیگا رئال در شرایطی 2-1 مغلوب لوانته شد که بازیکنان این تیم لباس هایی به رنگ آبی و اناری را به تن داشتند. پس از آن باخت 1-5 کهکشانی ها مقابل بارسلونا رقم خورد و عصر شنبه هم رئال 0-3 مغلوب ایبار آبی اناری شد.

در لیگ قهرمانان اروپا هم رئال مادرید در شرایطی 0-1 مقابل زسکا مسکو شکست خورد که این تیم هم لباسهایی به رنگ آبی و اناری داشت. البته آنها دست کم در دوبازی شان در لیگ قهرمانان اروپا توانسته اند یک تیم آبی اناری پوش را شکست دهند؛ مقابل ویکتوریا که با برد 1-2 رئال در برنابئو و پیروزی 5-0 شان در خانه حریف همراه بود.

نکته نگران کننده این است که یک حریف آبی اناری پوش دیگر انتظار رئال مادرید را می کشد. آنها باید در روز نهم دسامبر در آلکوراز مقابل اوئسکای آبی اناری پوش به میدان بروند.

ساعت بدیمن برگزاری بازی: آمار و ارقام حکایت از آن دارد که رئالی ها معمولا در بازی هایشان که در ساعات میانی روز (ساعت 13 به وقت اسپانیا) برگزار می شود، نتایج مطلوبی کسب نمی کنند. از فصل گذشته تا به امروز آنها 5 بازی را در این ساعت انجام داده اند وتنها در یکی ازاین 5 بازی به پیروزی رسیده اند.


6363