سوباسا و یانکی بوی، تماشاگران ویژه بازی امشب پاری سن ژرمن

سوباسا و یانکی بوی، تماشاگران ویژه بازی امشب پاری سن ژرمن

سایت رسمی فوتبالی- نیمار و کیلیان امباپه دوستاره باشگاه پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت شانس حضور در بازی امروز تیمشان را از دست دادند. به همین خاطر هردوی آنها بازی پی.اس.جی مقابل تولوز را از روی سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس دنبال کردند و لباسهایی که هردویشان به تن داشتند حسابی توجه عکاسان را جلب کرد.

هردوی این ستاره ها در آخرین بازی تیمهای ملی کشورهایشان در وقفه برگزاری بازیهای ملی مصدوم شدند و از همین رو آقای توخل، سرمربی پی.اس.جی ترجیح داد تا در این بازی از نیمار و امباپه استفاده نکند و به آنها استراحت دهد تا برای بازی حساس چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا هردو را آماده و قبراق در اختیار داشته باشد. خود توخل هم در صحبتهایش اعلام کرده که احتمالا این دوبازیکن به بازی با لیورپول خواهند رسید و شواهد و قراین هم حکایت از حضور نیمار و امباپه در آن بازی سرنوشت ساز دارد.

به همین خاطر هم امباپه و هم نیمار که به همراه پسرش داوی لوکا به ورزشگاه رفته بودند، بازی را از روی سکوها دنبال کردند و نکته بامزه اینجا بود که هردوی آنها لباسهای عجیب وغریبی را به تن کرده بودند. نیمار لباسهای تیم بیسبال نیویورک یانکی را پوشیده بود و امباپه هم ژاکت و کلاه نیوتیم متعلق به کارتون فوتبالیستها را برتن کرده بود. البته مقایسه امباپه با سوباسا فراتر از اینها پیش رفته و درشبکه های اجتماعی تصاویری از کارتون فوتبالیستها که در آن سوباسا از ناحیه کتف مصدوم شده بود را در کنار عکسهایی از مصدومیت کتف امباپه قرار داده اند.

6363