بیانیه رسمی سرخیو راموس: راجع به هر دومورد توضیح می دهم؛ از ناشران گزارش، شکایت خواهم کرد

بیانیه رسمی سرخیو راموس: راجع به هر دومورد توضیح می دهم؛ از ناشران گزارش، شکایت خواهم کرد

سایت رسمی فوتبالی – جمعه شب بود که فوتبال لیکس با انتشار گزارشی، اتهام سنگینی را به سرخیو راموس مدافع رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی اسپانیا وارد کرد و او را به دوپینگ کردن در دو بازی متهم نمود. یکی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 در شهر کاردیف و در مصاف با یوونتوس و دیگری در بازی رئال در آوریل سال 2018 در مصاف رئال مادرید با مالاگا؛ 

سرخیو راموس بعد از گفتگو با خبرنگاران درمیکسد زون بازی امروز تیم مادریدی و پس از شکست رئال مقابل ایبار، او بیانیه ای را منتشر کرد و طی آن به دفاع از خودش برخاسته ونسبت به این گزارش موضع گیری کرد.

در این بیانیه، کاپیتان تیم مادریدی هرگونه ارتباطش با دوپینگ را تکذیب کرد. 

متن بیانیه راموس بدین ترتیب است: « در ارتباط با اطلاعات منتشره در رسانه های مختلف در مورد من می خواهم این نکات را شفاف سازی کنم:

-من کامل مخالف دوپنیگ هستم و هرگز دوپینگ نکرده و نخواهم کرد و هرگز با هیچ اقدام مرتبط با دوپینگ کنار نیامده و نخواهم آمد وبرایم پذیرفتنی نیست.

- دراین گزارشها به دو مورد خاص اشاره شده که قصد دارم در مورد آنها توضیحاتی ارائه دهم:

1-بازی با مالاگا، آوریل 2018: در پایان بازی، درخواستی برای تست دوپینگ ارائه شد. به خاطر عجله ای که برای پرواز برگشت تیم به مادرید داشتیم، مامور کنترل دوپنیگ به من اجازه داد که دوشم را بگیرم که البته در حضور او این کار انجام شد و بعد تست دوپینگ را دادم که مثل همه موارد دیگر مشکلی نبود.

2-کاردیف، ژوئن 2017: طبق دستورالعمل پزشک تحت درمان بودم و همه داروهای مصرفی ام توسط پزشکان باشگاه ثبت شده است. این ماجرا کاملا شفاف سازی شد و مسئولان با رد وبدل کردن نامه هایی کتبی و رسمی ماجرا را حل کردند.

-در کارنامه ورزشی طولانی ام بارها وبارها تست کنترل دوپنیگ داده ام و همیشه مشکلی نبوده. این بار هم همانطور که مسئولان یوفا و باشگاه رئال مادرید اعلام کرده اند من هرگز قوانین ضد دوپینگ را زیر پا نگذاشته ام.

- در نهایت و با احترام به حقوق اطلاع رسانی، باید از حقوق و شان خودم هم دفاع کنم. تیم قضایی من این پرونده را دنبال خواهند کرد و علیه کسانی که قصد آسیب رساندن به حقوق و شهرت من را داشته اند، شکایتی تنظیم خواهیم کرد.»

6363