گروه استقلال گروه مدعیان اصلی / گروه مرگ آبی ها را قوی تر می کند؟

گروه استقلال گروه مدعیان اصلی / گروه مرگ آبی ها را قوی تر می کند؟

وب سایت رسمی فوتبالی- آبی های تهرانی مانند سال گذشته در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

در قرعه کسی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا، چهار تیم استقلال ایران، الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات گروه C این پیکارها را تشکیل می دهند.

فصل پیش نیز آبی ها با الهلال، العین و الریان قطر همگروه شده بودند که این بار با جای الریان ، الدحیل پرقدرت در این گروه قرار گرفته است.

از دیگر سختی های کار شفر و تیمش در این گروه به بازی با تیم عربستانی در کشور ثالث بر می گردد که شانس پذیرایی از الهلال در آزادی از بین می رود.

هر چهار تیم از قدرت های اصلی فوتبال کشورشان هستند و خصوصا دو تیم الهلال و العین که فصل پیش ناباورانه از مرحله گروهی حذف شدند این بار برای جبران و صعود از دور گروهی می آیند.

همچنین الدحیل نیز که در شروع فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوق العاده ای بسته بود و تمامی رکوردها را به خود اختصاص داده بود این بار برای پیشروی بیشتر پای به این پیکارها می گذارند. 

و بالاخره پسران آبی که با صدرنشینی سال پیش خود در گروه مرگ از روحیه و اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند اما کیست که نداند فصل جاری برای استقلالی ها چندان بر وفق مرارد نیست. البته شاگردان شفر چند ماهی تا شروع مسابقات وقت دارند و شاید باز هم بتوان برایشان گفت آن چیز که آدمی را نَکُشَد، قوی ترش می کند؛ درست مانند فصل پیش!

2526