ستاره دورتموند جانشین رمزی در آرسنال می شود؟

ستاره دورتموند جانشین رمزی در آرسنال می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آلمانی بیلد می‌گوید میسلینتات مصر است یولیان ویگل توسط آرسنال جذب شده و به لندن منتقل شود چرا که معتقد است او جایگزین ایده‌آلی برای آرون رمزی خواهد بود. به گزارش بیلد، آرسنال اخیراً به آرون رمزی اعلام کرده که تابستان آینده به محض پایان زمان قراردادش می‌تواند آرسنال را ترک کند و پاری سن ژرمن منتظر است تا بلافاصله رمزی را پاریسی کند.  


به گزارش بیلد رقابت کردن با باشگاهی مثل پاری سن ژرمن برای باشگاهی مثل آرسنال که در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد بسیار دشوار است. در نتیجه حضور استعدادیاب بزرگی مثل میسلینتات برای آرسنال مزیت بزرگی به حساب می‌آید و به همین خاطر است که این باشگاه انگلیسی قصد دارد او را به عنوان مدیر ورزشی خود منصوب کند.

میسلینتات استعداد ویگل را به خوبی می‌شناسد چرا که زمانی که استعدادیاب دورتموند بوده شخصاً ویگل را به این باشگاه معرفی کرده و باعث شد او در سال 2015 با قراردادی به ارزش تنها 2 میلیون پوند به دورتموند منتقل شود.

اما این بار آرسنال برای جذب این ستاره‌ی 23ساله باید مبالغ به مراتب بیشتری به دورتموند بپردازد. به گزارش بیلد 18 ماه پیش زمانی که منچسترسیتی به جذب ویگل ابراز علاقه می‌کند دورتموندی‌ها برای واگذاری او مبلغ 65 میلیون پوند را پیشنهاد می‌دهند. از طرف دیگر هیچ نشانه‌ای به چشم نمی‌خورد که نشان دهد دورتموند این بار گرایش بیشتری برای از دست دادن یولیان ویگل دارد. البته ویگل در فصل جاری در دوران سرمربی‌گری لوسین فاور بازیکن فیکس نبوده و فاور به جای او ترجیح داده از اکسل ویتسل، توماس دلینی و محمود دحود به عنوان ستاره‌های خط میانی تیمش استفاده کند.

نقاط قوت بازی ویگل هوش بالا، بازی‌خوانی عالی و توانایی‌اش در کنترل و حفظ توپ است. او یک بازی‌ساز ذاتی است که می‌تواند از عمق خط دفاعی خودی توپ را بدست آورده و حملات تیمش را مثل یک رهبر ارکستر سازماندهی کند. اینها مهارت‌هایی است که آرسنال مسلماً به آن بها خواهد داد چرا که اونای امری سرمربی جدید توپچی‌ها سبک فوتبال خاص آرسن ونگر که با تعداد زیاد پاسها و به شیوه‌ی مخصوص او بازی می‌شود را در آرسنال حفظ کرده و این سبک حالا به امضای این باشگاه لندنی تبدیل شده است.