آرایشگر مودریچ وپرده برداری از موزه خانگی او

آرایشگر مودریچ وپرده برداری از موزه خانگی او

سایت رسمی فوتبالی- لوکا مودریچ روز سه شنبه در منزلش میزبان یکی از سرشناس ترین آرایشگرهای اروپا بود. این ستاره کروات درهای منزلش را به روی میگل سیئرو، آرایشگر سرشناس اسپانیایی بازکرد و با عکسی که آقای میگل در اینستاگرامش قرار داده، می توان سالن مجلل افتخارات مودریچ که در بخشی از منزلش قرار دارد را دید.

آقای میگل که مدتها آرایشگر کریستیانو رونالدو، خامس رودریگس، سانتیاگو آریاس و مارکوس آسنسیو بوده، حالا موهای مودریچ را کوتاه می کند. مودریچ در منزلش، در کنار ویترین افتخاراتش با آقای میگل عکسی را به یادگار گرفته و در این ویترین می توان 4 جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید را دید. درکنار هرجام، یک مدال قهرمانی و یک توپ بازی فینال نیز دیده می شود. 

دربخش پائین و سمت راست،یکی از مهمترین افتخارات فردی مودریچ قرار داده شده: جایزه د بست که او به عنوان بهترین بازیکن فصل فیفا کسب کرد.  در کنار آن جایزه مشابه دیگری با سایز کوچکتر دیده می شود که به هریک از بازیکنانی که درتیم منتخب سال فیفا قرار گرفتند، اهدا شده. جایزه ای که مودریچ 4 بار آن را فتح کرده. جام قهرمانی لالیگا هم دیگر جامی است که او درفصل 17-2016 با پیراهن رئال کسب کرده بود. در سمت چپ تصویر، جام قهرمانی مودریچ با رئال در جام باشگاه های جهان در سال 2017 به چشم می خورد. او در آن تورنمنت که درامارات برگزار شد، 3 جایزه فتح کرد: جایزه علی بابا کلود به عنوان بهترین بازین فینال، جام قهرمانی با رئال و توپ طلای مسابقات به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت.

بالای اینها، جام قهرمانی جام باشگاه های جهان و توپ نقره سال 2016 دیده می شود و جوایز متعدد دیگری که در این ویترین عریض وطویل قرار گرفته.

کارنامه ورزشی مودریچ به نحوی بوده که تمام جامها و افتخارات او در یک عکس جا نمی شوند؛ از همین رو دراین عکس، 6 جامی که با پیراهن دیناموزاگرب فتح کرده (سه قهرمانی درلیگ، دو جام حذفی ویک سوپرکاپ) دیده نمی شوند. جامهای دیگر او از جمله جام قهرمانی کوپا دل ری با رئال، سوپرکاپ اسپانیا و ... هم در سمت دیگری از این اتاق قراردارند.

6363