سرنخ اکیپ درمورد سه فینالیست کسب توپ طلا؛ خبری از کریس و مسی نیست

سرنخ اکیپ درمورد سه فینالیست کسب توپ طلا؛ خبری از کریس و مسی نیست

سایت رسمی فوتبالیروزنامه فرانسوی اکیپ در صفحاتش در شبکه های اجتماعی، تبلیغی را برای مراسم توپ طلای سال 2018 قرار داده است که در این تبلیغ، دو تصویر از سه فوتبالیست دیده می شوند. این سه بازیکن عبارتند  از: کیلیان امباپه، رافائل واران و لوکا مودریچ که با همین ترتیب تصاویرشان به نمایش در می آیند.

این در حقیقت تبلیغ رسمی مراسم پیش روی توپ طلای سال 2018 است که در روز 3 دسامبر برگزار خواهد شد. در این تبلیغ در یک مانیتور بزرگ به ترتیب تصاویری از دو بازیکن تیم ملی فرانسه به نمایش در می آید و پس از آن نوبت ستاره کروات باشگاه رئال مادرید که اخیرا برنده جایزه د بست و بهترین بازیکن سال یوفا شده بود، دیده می شود.

این ویدیو با تصاویری از کریستیانو، برنده فصل قبل جایزه توپ طلا آغاز می شود و بعد از آن تصاویری از کیلیان امباپه و واران در حال جشن گرفتن قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه دیده می شوند. در نهایت هم تصویری از لوکا مودریچ در حال بوسه زدن برروی جایزه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا قرار می گیرد. پس از آن هم تصاویری کوتاه از سایر نامزدها، یعنی محمد صلاح، کریس رونالدو، مسی، نیمار، پوگبا، گریزمن، کانته و هازارد به نمایش درمی آید و دوباره نوبت به امباپه و واران و مودریچ می رسد و بدین ترتیب بخش جوایز توپ طلای مردان درسال 2018 بسته می شود.

بدین ترتیب انتظار می رود که به سالها سلطه کریس رونالدو و مسی درکسب توپ طلا پایان داده خواهد شد و گمانه زنی ها حاکی از آن است که این ویدیو سرنخی از روزنامه اکیپ است که سه نامزد نهایی کسب این جایزه را اعلام کرده است.

6363