ژیرو: برای جایگاهم در چلسی خواهم جنگید

ژیرو: برای جایگاهم در چلسی خواهم جنگید

سایت رسمی فوتبالی - الیویه ژیرو با رد شایعاتی درباره انتقالش به سایر تیم ها، تاکید کرد که برای باز پس گیری جایگاهش در استمفوردبریج خواهد جنگید.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 32 ساله چلسی از ابتدای فصل تنها در 4 بازی تحت هدایت مائوریتزیو ساری به میدان رفته است و آلوارو موراتا جای او را در خط حمله آبی پوشان لندنی گرفته است. قرارداد ژیرو در تابستان سال آینده به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نگرفته اما این بازیکن فرانسوی می گوید که تمام تمرکزش را برای حضور در بازی های بیشتری در این فصل گذاشته است. او به تله فوت گفت: " آیا برای حفظ جایگاهم در تیم ملی به جدایی از چلسی فکر می کنم؟ حس می کنم بار دیگر به چند ماه قبل از جام جهانی بازگشتیم که سوال های مشابهی از من می شد. امروز من آرام هستم و از قهرمانی جام جهانی خوشحالم. نیازی ندارم که خودم را تحت فشاری بیشتر از آن قرار دهم. البته که جنگنده هستم و زمان بیشتری برای حضور در زمین می خواهم. اما در باشگاهی بزرگ با بازیکنانی بزرگ هستم. می خواهم برای جایگاهم در چلسی بجنگم. این سوالی درباره جدایی نیست. من اینجا خواهم ماند و از من انتظار نداشته باشید که تسلیم شوم. "

ژیرو در این فصل تنها یک گل برای چلسی به ثمر رسانده که در پیروزی 1 - 0 این تیم برابر باته بوریسف در رقابت های لیگ اروپا وارد دروازه حریف شده استو

1070