دلیل دفن نشدن مظلومی با پیراهن استقلال از زبان همسرش

دلیل دفن نشدن مظلومی با پیراهن استقلال از زبان همسرش

وبسایت رسمی فوتبالی- همسر غلامحسین مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وصیت همسرش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، گلنار ورمزیار در سالگرد درگذشت همسرش با ذکر خوبی های او گفت: حسین واقعا یک فرشته بود. خوب بود و سالم. آدم قانعی بود و هیچ وقت دنبال پول و سمت و این چیزها نبود. همیشه می گفت روزی ما دست خدا است و به همین دلیل به هر قیمتی که شده نمی خواست پول بدست بیاورد.

وی در ادامه افزود: همیشه به او می گفتم فامیلی ات برازنده شخصیتت است. او چه در فوتبال و چه در زندگی مظلوم بود. هیچ وقت بدی کسی را نمی خواست و دوست داشت به همه خوبی کند. به همین دلیل بعد از رفتنش فقط از خوبی های او می شنوم و واقعا جایش خالی است. الان چهار سال از رفتن حسین می گذرد و همه این لحظات در نبود او سخت بود اما مجبور هستیم با این مسئله کنار بیاییم و به خدا توکل کنیم.

همسر مظلومی در خصوص آخرین وصیت او گفت: حسین از ما خواسته بود که با پیراهن استقلال او را دفن کنیم. او به تمام معنا عاشق استقلال بود. وقتی که فوت کرد از مراجع دینی سوال پرسیدیم و گفتند که نمی شود این کار را کرد و فقط باید با کفن دفن شود. ما هم طبق شرعیات دین مان عمل کردیم هر چند دل و قلب همسرم تا لحظه آخر پیش استقلال بود و همیشه از استقلال و موفقیت آن حرف می زد. الان هم می دانم او پیش خدا برای موفقیت استقلال دعا می کند و دوست دارد تیمش همیشه سربلند باشد.

9697