کین: پیروزی بهترین اتفاق برای پایان سال 2018 بود

کین: پیروزی بهترین اتفاق برای پایان سال 2018 بود

سایت رسمی فوتبالی - هری کین معتقد است که پیروزی 2 - 1 برابر کرواسی بهترین راه برای به پایان بردن سال 2018 برای تیم ملی انگلیس بوده است.

به گزارش فوتبالی، گل دقیقه 85 مهاجم تاتنهام برای انگلیس کافی بود تا به مرحله نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود کند. پیروزی برابر مردان زلاتکو دالیچ که 130 روز پیش مانع از حضور سه شیرها در فینال جام جهانی شده بودند، به دست آمد. کین باور دارد که این فرصت بسیار خوبی برای تیم ساوت گیت است تا حسرت خود در کسب جام را پایان دهد. کین پس از این بازی اظهار داشت: " بدون شک این یک فرصت برای ما بود. این دیدار یک نیمه نهایی دیگر بود چرا که دو بازی تا کسب جام فاصله داریم. اگر به گروه نگاه کنید متوجه می شوید که با هر کس بازی کردیم، بازی سختی پیش رو داشتیم و باید تیم های بزرگی را شکست می دادیم اما ثابت کردیم می توانیم این کار را انجام دهیم. "

در جریان بازی دیروز شعار معروف " فوتبال به خانه بازمیگردد " از تمامی نقاط ورزشگاه به گوش می رسید. کاپیتان 25 ساله انگلیس در این باره گفت: " ما حرفه ای هستیم. می خواهیم همیشه پیروز باشیم. می خواهیم در رقابت های جدید یا قدیمی پیروز شویم. این شانسی برای کسب قهرمانی در پیراهن تیم ملی انگلیس است. شانسی برای سربلند و خوشحال کردن هواداران است. بنابراین تلاشمان را می کنیم تا در تابستان آینده قهرمان شویم. امسال سال بسیار خوبی برای انگلیس بود. ما تابستان خوبی داشتیم و می خواستیم این روند را ادامه دهیم. پیروزی برابر کرواسی بهترین راه برای به پایان بردن سال 2018 بود. امسال از نظر شخصی و برای تیم سال بسیار خوبی بود. حتی اگر پیروز نمی شدیم هم سال خوبی بود اما بدون شک احساس خوبی نداشتیم. "

1070