مسجدی:از یزدی خواستم فعلا کارش را ادامه دهد/ بزرگترین خطر ما شکایت ساکونی است!

مسجدی:از یزدی خواستم فعلا کارش را ادامه دهد/ بزرگترین خطر ما شکایت ساکونی است!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه استقلال خوزستان، گفت: در مقطع فعلی جدی‌ترین مشکل ما بحث شکایت دیوید ساکونی است که باشگاه با خطر جدی رو به رو شده است.

به گزارش وب سایت فوتبالی، محمد اسد مسجدی در گفت‌وگویی در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: با کمک استانداری خوزستان در حال عقد یک قرارداد حمایتی با ایرانسل هستیم. قرار است هر ۴ تیم خوزستانی قراردادی با ایرانسل به امضا برسانند تا در قالب مشخص و برنامه‌ریزی شده‌ای کار اسپانسری انجام شود. در بین ۴ تیم خوزستانی نیاز مالی استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان بیشتر است. به نظر بنده نفت آبادان و فولاد خوزستان دو تیم برخوردارتری نسبت به استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان هستند. 

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم کمک مناسبی از این قرارداد به دست بیاوریم. مهم‌ترین مشکل ما در مقطع فعلی بحث شکایت دیوید ساکونی بازیکن خارجی دو سه فصل گذشته استقلال خوزستان است، شکایت او حدود ۱۹۰ هزار دلار هزینه برای باشگاه در بر دارد. قراردادی که با ۱۷-۱۶ هزار دلار یکی دو سال قبل مختومه می‌شد، حالا تبدیل به قراردادی ۱۹۰ هزار دلاری با افزایش نرخ ارز شده است. با وکیل این بازیکن صحبت کردیم و اگر بتوانیم تا پایان ماه میلادی جاری ۷۰ هزار دلار فراهم کنیم خطر کسر ۶ امتیاز رفع خواهد شد. متأسفانه در شرایط سختی هستیم و تلاش می‌کنیم تا این مشکل حل شود.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با اینکه امیر سلطانی مدیرعامل اسبق استقلال خوزستان اعلام کرده بود قرارداد با ایرانسل نهایی شده است، اظهار داشت: در زمان سلطانی هم بحث این قرارداد دنبال می‌شد اما هنوز این موضوع نهایی نشده است. اگر بتوانیم جلسه مورد نظر را هرچه زودتر برگزار کنیم کار این قرارداد را به پایان می‌رسانیم.

مسجدی در رابطه با اینکه آیا تکلیف داریوش یزدی مشخص شد و او در استقلال خوزستان ماندگار است، عنوان کرد: خیلی از یزدی حمایت کردم و او را مربی خوبی می‌دانم. ما یک کمیته فنی تشکیل دادیم و خواستیم تمام بازی‌های ما را بازبینی کنند. درخواستم از کمیته فنی این بوده که بگویند آیا دلیل عدم نتیجه‌گیری در مسابقات گذشته مشکل فنی بوده یا اینکه باشگاه مشکل حمایتی داشته است. قرار است امروز در این رابطه به من جواب بدهند تا تصمیم‌گیری نهایی در مورد کادر فنی انجام شود. 

وی در مورد اینکه این بلاتکلیفی باعث ایجاد استرس روی کادر فنی می‌شود، اظهار داشت: به یزدی گفتم کار خود را انجام دهد و توجهی به این مسائل نداشته باشد تا ما نتیجه نهایی را اعلام کنیم. 

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی هم در عدم اتخاذ تصمیم نهایی در این رابطه تأثیر داشته است، گفت: اصل ماجرا بحث مالی است. اگر این موضوع نبود که شاید خیلی زودتر تصمیم‌گیری می‌شد. 

مسجدی در پاسخ به این سوال که اعضای کمیته فنی چه کسانی هستند، تصریح کرد: خود اعضای کمیته فنی برای اینکه حاشیه‌ای درست نشود از من خواسته‌اند اسمشان را بیان نکنم. مطمئن باشید این افراد از سرشناسان جامعه فوتبال و افراد درجه یک هستند که به صورت اخلاقی و رایگان به ما کمک می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهای سخت پیش روی استقلال خوزستان تا پایان نیم فصل باعث شده آنها برای نسوزاندن شوک تغییر مربی فعلا از تصمیم خود منصرف شوند، گفت: یکی از دلایل همین موضوع است. ما برای اینکه بازی‌های سختی در پیش داریم، همین مسئله را در هیأت مدیره مطرح کردیم ولی این موضوع رای نیاورد؛ چراکه گفتند با عدم نتیجه‌گیری در سه بازی آینده پرستیژ و روحیه تیمی از بین می‌رود و آن وقت نمی‌توانیم تیم را جمع کنیم. همه کارها طبق روال انجام می‌شود و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. 

7655