نقشه یوونتوس برای هایجک کردن خرید بایرن مونیخ

نقشه یوونتوس برای هایجک کردن خرید بایرن مونیخ

سایت رسمی فوتبالی - یوونتوس پیشنهاد خیره کننده یک ساله 10.4 میلیون پوندی خود را به آرون رمزی ارائه کرده تا پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره آرسنال آماده است تا در ژانویه یا تابستان سال آینده و زمانی که قراردادش به پایان می رسد، امارات را ترک کند. چلسی، منچستریونایتد و لیورپول در پی خرید این بازیکن بودند اما باشگاه های خارجی اقدامات جدی تری را انجام دادند. رمزی از ماه ژانویه می تواند با این باشگاه ها مذاکره کرده و پیش قراردادی را نیز به ثبت برساند. سان مدعی شده که یوونتوس قصد دارد تلاش های بایرن برای خرید رمزی و توافقات اولیه بین باشگاه و این بازیکن را بر هم بزند. یوونتوس می خواهد رمزی تا پایان مهلت قرارداد خود در آرسنال بماند و در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بیپوندد. آنها پیشنهاد دستمزد هفتگی 200 هزار پوند به او داده اند و می خواهند قراردادی 4 ساله با این بازیکن 27 ساله به امضا برسانند.

 باشگاه های انگلیسی متعددی نیز شرایط رمزی را زیر نظر دارند اما احتمالا نمی توانند با دستمزد پیشنهادی یوونتوس رقابت کنند. گفته می شود ترجیح رمزی ادامه حضور در لیگ برتر است اما پیشنهاد تیم ایتالیایی به اندازه ای اغوا کننده هست که نظر این بازیکن را تغییر دهد. آرسنال نیز با پس گرفتن پیشنهاد تمدید قرارداد خود به این بازیکن، آماده است تا اجازه دایی او را صادر کند. اونای امری قصد دارد مبلغی که قرار بود برای تمدید قرارداد با این بازیکن خرج شود را برای خرید بازیکنان جدید مد نظر خودش استفاده کند. 

1070