خودداری آرسنال از افزایش دستمزد آرون رمزی

خودداری آرسنال از افزایش دستمزد آرون رمزی

سایت رسمی فوتبالی - آرسنال تاکید می کند که نمی تواند دستمزد آرون رمزی در قرارداد جدیدش را افزایش دهد اما امیدوار است که این هافبک به آینده اش در باشگاه متعهد باشد. 

این بازیکن 27 ساله می خواهد افزایش قابل توجهی در دستمزد 110 هزار پوند در هفته خود داشته باشد و دو طرف نمی توانند به توافقی دست پیدا کنند. 

مدیر برنامه رمزی هفته گذشته در توییتر اعلام کرد که این بازیکن دستمزدی معادل با مسوت اوزیل – که در ماه ژانویه قراردادی جدید با دستمزد هفتگی 350 هزار پوند به امضا رساند – می خواهد. این اتفاق باعث پیچید ه شدن روند مذاکرات شد و معیارهای درخواست معقول برای بازیکنان بزرگ تیم را تغییر داد. به رمزی گفته شده که ممکن است دستمزدش دو برابر شود اما به قرارداد اوزیل نمی رسد چون این بازیکن آلمانی ارزش تبلیغاتی در سرتاسر جهان دارد که به باشگاه در امر اقتصادی و مالی کمک می کند. 

سرمربی جدید آرسنال، اونای امری، برای کاهش دستمزدهای بیش از حد که به رکوردی بیش از 200 میلیون پوند می رسد نیز تحت فشار است. 

رمزی از زمان پیوستن به آرسنال از کاردیف در حدود یک دهه قبل نقشی کلیدی در این تیم داشته و عدم حضور او در ترکیب در دیدار روز شنبه برابر چلسی اتفاقی عجیب بود. 

گفته می شود نگرانی هایی درباره مصدومیت او وجود دارد اما با وجود باز بودن پنجره نقل و انتقالات اروپا تا تاریخ 9 شهریور، ممکن است این اتفاق مربوط به روند مذاکرات برای تمدید قرارداد باشد.