جو کول: هازارد بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم

جو کول: هازارد بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم

سایت رسمی فوتبالی - جو کول، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، مدعی شد که ادن هازارد بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، جو کو، بازیکن سابق چلسی، هفته گذشته در سن 37 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او پیش از حضور در چلسی، لیورپول، لیل، استون ویلا و تامپا بی رودیز آمریکا در آکادمی وستهام رشد کرده بود. این هافبک که در 56 بازی خود برای تیم ملی انگلیس 10 گل نیز به ثمر رساند در کنار بازیکنانی چون فرانک لمپارد، استیون جرارد و وین رونی به میدان رفته اما معتقد است که ادن هازارد که در فرانسه در کنارش بازی کرده، با استعدادترین بازیکنی است که دیده است.

کول در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنی که با او همبازی بوده به اسکای اسپرت گفت: " احتمالا همه به بازیکنان انگلیسی مانند جرارد، لمپارد، جان تری، رونی یا ریو فردیناند یا بازیکنان خارجی مانند آرین روبن و ادن هازارد نگاه می کنند. من می توانستم در کنار این بازیکنان برای همیشه بازی کنم. در کنار آنها متوجه می شوی که با نابغه ها بازی داری. اگر مجبور به انتخاب باشم، ادن هازارد را به عنوان بهترین آنها انتخاب می کنم. وقتی با او در فرانسه همبازی بودم تنها 19 سال داشت و حتی در آن زمان نیز بسیار با استعداد بود. او همه چیز داشت و بازیکن بی نظیری بود. فکر می کنم او می تواند برنده توپ طلا شود و واقعا فکر می کنم در این حد خوب هست. "

1070