رونی: همان بهتر که مقابل آمریکا گل نزدم؛ هری کین رکورد گلهای ملی من را خواهد شکست

رونی: همان بهتر که مقابل آمریکا گل نزدم؛ هری کین رکورد گلهای ملی من را خواهد شکست

سایت رسمی فوتبالی- وین رونی اسطوره فوتبال انگلیس شب گذشته و در جریان دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل آمریکا رسما از فوتبال ملی خداحافظی کرد. در این بازی سه شیرها موفق شدند تا با نتیجه 0- 3 مقابل میهمانشان آمریکا به پیروزی برسند.

درپایان این مسابقه رونی عنوان کرد که هری کین، گلزن تاتنهام وتیم ملی انگلیس رکورد گلزنی او برای سه شیرها را پشت سرخواهد گذاشت. او ابراز امیدواری کرد که روزی خودش بتواند جایزه کین را به او اهدا کند. کین تا به اینجا 19 گل ملی برای انگلیس به ثمر رسانده ولی رونی درانتظار روزهای درخشان تری برای اوست. 

رونی در پایان این بازی در گفتگو با بی بی سی رادیو 5 لایو گفت:« امیدوارم که من این جایزه را به کین بدهم. من از کین خواستم تا جایزه بزرگداشتم را به من بدهد؛ چون بر این باور هستم که او روزی رکورد گلزنی من برای تیم ملی انگلیس را خواهد شکست. اینکه دوباره اینجا در مقابل هواداران قرار گرفتم خیلی خوب بود. این اتفاق ویژه ای برای من و خانواده ام بود.»


او پنجشنبه شب با 120 بازی ملی برای همیشه با پیراهن تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد. رونی در بازی دوستانه مقابل انگلیس یک فرصت گلزنی داشت که این فرصت تبدیل به گل نشد. حالا او در این رابطه توضیح داد:« اگر آن فرصت تبدیل به گل می شد، بحث دیگری مطرح می شد که آیا باید این گل را در لیست گلهای ملی من به حساب آورد یا نه. پس همان بهتر که در این بازی گل نزدم.»

اگرچه بازگشت رونی به جمع سه شیرها برای این بازی دوستانه، با انتقادات متعددی روبرو بود؛ اما ساوت گیت سرمربی انگلیس و هم تیمی هایش به تحسین و تمجید از او پرداختند. به عنوان مثال سانچو گفته که بازی کردن درکنار یکی از اسطوره های فوتبالی اش به منزله محقق شدن یک رویا بوده.

خود رونی هم از این اتفاق راضی است:« بازگشت به ومبلی و بازی کردن مقابل هواداران خانگی که استقبال خوبی از من به عمل آوردند...خیلی خوشحال شدم. همه در رختکن از این اتفاق لذت بردند.»

6363