معادله ذوب‌آهن پیچیده‌تر از همیشه / از تماس سیاسیون تا اختلاف شدید در هیأت مدیره

معادله ذوب‌آهن پیچیده‌تر از همیشه / از تماس سیاسیون تا اختلاف شدید در هیأت مدیره

سایت فوتبالی -  تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از شکست ۴ بر یک مقابل تراکتورسازی وارد بحران پیچیده‌ای شد. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن علیه دروازه‌بان این تیم مصاحبه کرد، سرمربی تیم هم برخی از بازیکنان تیم را به کم‌کاری متهم کرد و این شرایط نشانگر اوج بی‌ثباتی و بی‌نظمی در باشگاه قدیمی و ریشه‌دار ذوب‌آهن است.

این در حالی است که امروز سایت باشگاه ذوب‌آهن با انتشار خبری به طور ضمنی از برکناری امید نمازی سرمربی تیم باشگاه ذوب‌آهن خبر داد اما نمازی اعلام کرد من در تمرین تیم شرکت می‌کنم و نه استعفا کرده‌ام و نه بحث جدایی از باشگاه را دارم. این اتفاق نیز نشان داد که اختلاف در باشگاه ذوب‌آهن بسیار عمیق است. حتی اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه تعامل مثبت و سازنده‌ای با یکدیگر ندارند که شاهد چنین اتفاقات عجیب و بی‌سابقه‌ای در باشگاه ذوب‌آهن هستیم.

سایت باشگاه مدعی شده فردا سرمربی جدید ذوب‌آهن انتخاب می‌شود اما نمازی فعلاً خود را سرمربی می‌داند. از سوی دیگر شنیده می‌شود تماس‌هایی از سوی مسئولان سیاسی و رده بالا با اعضای هیأت مدیره گرفته می‌شود تا گزینه موردنظرشان هدایت تیم ذوب‌آهن را برعهده بگیرد. اعضای هیأت مدیره هم اختلاف نظر شدیدی با یکدیگر دارند و اوضاع در تیم ذوب‌آهن بسیار آشفته است حتی گفته می‌شود برخی بازیکنان نیز علیه یکدیگر موضع دارند. این در حالی است که واسطه‌های در تهران و حتی اصفهان شروع به فعالیت کرده‌اند تا گزینه مورد نظر خود را به تیم ذوب‌آهن تحمیل کنند. باید دید معادله چند مجهولی ذوب‌آهن چگونه حل خواهد شد و آیا انتخاب سرمربی آینده این تیم با نظر مسئولان سیاسی خواهد بود یا براساس شایسته‌سالاری؟

1984