پیش بازی سایپا - ماشین سازی؛ کدام ماشین برنده می شود؟

پیش بازی سایپا - ماشین سازی؛ کدام ماشین برنده می شود؟

وبسایت فوتبالی- از سری رقابت های فوتبال لیگ برتر، تیم های سایپا و ماشین سازی از هفته دوازدهم این پیکارها در ورزشگاه پاس به مصاف هم می روند.

تلاش علی دایی و مجموعه سایپا برای تعویق پیکارشان با تیم تبریزی به در بسته خورد تا امروز باشگاه پاس میزبان پیکار خانگی نارنجی پوشان باشد. سایپا که در هفته های گذشته در جدال های سخت و دشوار با سرخابی های تهران نتایج قابل قبولی گرفته بود با تحلیل قوی و انگیزه حاصل از رقابت با استقلال( دوبار) و پرسپولیس نتوانست در پیکار هفته پیش خود مقابل تیم امیر قلعه نویی توفیقی کسب کند و با شکستی سنگین روبرو شد.

سایپا که پس از دیدار پرحاشیه خود مقابل پرسپولیس، موفق شد استقلال را از جام حذفی کنار بزند و به مرحله بعد صود کند؛ در رقابت به جا مانده خود از هفته یازدهم مقابل سپاهان، با نتیجه سنگین 3-0 مغلوب شد. شاگردان دایی که در هفته های اخیر روند نسبتا خوبی را از خود به جا گذاشته اند، برای کسب پیروزی و جبران شکست هفته پیش مقابل سپاهان پای به این میدان می گذارند. سایپا این فصل در ورزشگاه خانگی خود عملکرد مطلوبی به جا گذاشته است و در اکثر دیدار ها موفق به کسب امتیاز شده است. شاگردان دایی با 15 امتیاز، در رده هشتم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

در طرف مقابل، ماشین سازی که پس از روی کار آمدن رضا مهاجری، نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است در هفته پیش مقابل استقلال تهران به نتیجه تساوی دست یافت. آخرین شکست ماشین سازی در لیگ برتر، به دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام بر می گردد که با نتیجه 2 - 1 مغلوب همتای خود شد. ماشین سازی در هفته های اخیر شکست ناباورانه در جام حذفی مقابل داماش گیلان را در ضربات پنالتی تجربه کرده است. وضعیت مالی این تیم و حاشیه هایی که به دنبال آن به وجود آمده است کمی شرایط را برای این تیم سخت کرده است.

دو تیم برای این دیدار، هیچ گونه محرومی ندارند اما هردو تیم مصدومانی دارند که به این دیدار نمی رسند.

چهره ویژه: مهدی ترابی کاپیتان جوان سایپا کم کم به روزهای پایانی حضورش در این تیم نزدیک می شود. ترابی که نیم فصل دوم شاگرد برانکو در پرسپولیس می شود دوست ندارد در این چند هفته باقی مانده با مصدومیت روبرو شود اما این موضوع دلیلی نخواهد بود تا ترابی جوان از بردن و گل زدن فاصله بگیرد. پسر بی حاشیه فوتبال ایران که به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده فرصت خوبی دارد تا در پیکار مقابل تیم تبریزی به تعداد گل یا پاس های گلش در لیگ اضافه کند. بدون شک اگر ترابی در روز خوبش باشد می تواند کمک شایانی به علی دایی و همبازیامش نماید تا 3 امتیاز حیاتی این پیکار را مال خود کنند.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

سایپا تهران- ماشین سازی تبریز

چهارشنبه 23 آبان 1397

ساعت 15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

رتبه در جدول: سایپا با 15 امتیاز در رده هشتم و ماشین سازی با 11 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

نتیجه هفته قبل: سپاهان 3 - سایپا صفر؛ ماشین سازی صفر - استقلال تهران صفر

محروم: دو تیم محرومی برای این پیکار ندارند.

تیم داوری: علی صفایی، سجاد طوری، حمیدرضا کنعانی و شاهو اصلانی

2526