رضا مهاجری: تیموریان خودش خواست از جمع ما جدا شود

رضا مهاجری: تیموریان خودش خواست از جمع ما جدا شود

وبسایت رسمی فوتبالی- محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: آندرانیک تیموریان خودش خواست که از جمع‌مان جدا شود و در تمرینات از ما خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، محمدرضا مهاجری درباره دیدار دیروز تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم فولاد خوزستان یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ از لحاظ ساختار و بازیکن است و مقابل ما هم بازی خوبی انجام دادند. 

وی افزود: در بازی دیروز فولاد تمام سعی خود را کرد که سه امتیاز را کسب کند. ما هم با توانی که داشتیم، سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. در نهایت یک امتیاز با ارزش خارج از خانه مقابل تیم خوب فولاد کسب کردیم که نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: بچه‌های ما در نیمه اول به دلیل گرمای بیش از حد بدن‌شان سنگین بود، اما در نیمه دوم شرایط‌شان بهتر شد و بازی بهتری مقابل فولاد انجام دادیم و چند موقعیت گل و یک پنالتی منجر به گل هم به دست آوردیم. در مقابل هم مدافعان ما تمام راه‌های گلزنی را روی هافبک‌ها و مهاجمان فولاد بسته بودند، ولی در لحظات پایانی بازی روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم. متأسفانه بازیکنان ما بعد از پنالتی که گل کردیم، فکر کردند که بازی تمام شده است.

مهاجری همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: ما در بازی دیروز چهار بازیکن اصلی‌مان را به دلیل مصدومیت و محرومیت نداشتیم و این موضوع در نحوه بازی‌مان تأثیرگذار بود، ولی با تمام این مسائل باید بگویم که محسن یوسفی و مسیح زاهدی با مصدومیت برای ما بازی کردند و از جان مایه گذاشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مصدومان به شرایط بازی برمی‌گردند، گفت: اسماعیل فرهادی از هفته آینده به تمرینات برمی‌گردد، ولی پیمان بابایی مدت زمان مصدومیتش بیشتر طول می‌کشد و مشخص نیست چه زمانی به تمرینات باز خواهد گشت.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره موضوع فسخ قرارداد آندو تیموریان با ماشین‌سازی عنوان کرد: آندو بازیکن بسیار خوبی است. درست است که مدتی از شرایط بازی به دور بوده، ولی تمریناتش را خیلی جدی پیگیری می‌کرد. آندو خودش خواست که از جمع ما جدا شود و در تمرینات از تیم‌مان خداحافظی کرد.

9697