شزنی: هیگواین را میشناسم و میدانستم چطور پنالتی میزند

شزنی: هیگواین را میشناسم و میدانستم چطور پنالتی میزند

سایت رسمی فوتبالی - شزنی مدعی شده که به خوبی هم تیمی سابق خود در یوونتوس، گونزالو هیگواین، را می شناسد و می دانست که پنالتی را چطور می زند.

به گزارش فوتبالی، آماده شدن هیگواین برای به ثمر رساندن گل تساوی دیدار میلان و یووه از روی نقطه پنالتی لحظه سرنوشت سازی بود اما شزنی موفق شد این توپ را مهار کند. کریستیانو رونالدو که پیش از زدن ضربه پنالتی چیزی در گوش شزنی زمزمه کرد، دومین گل یووه را پس از این اتفاق به ثمر رساند. شزنی پس از بازی به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " ما به خوبی همدیگر را می شناسیم. می دانم که هیگواین پنالتی هایش را سخت و آرام می زند. بنابراین خوش شانس بودم که همه چیز خوب پیش رفت. رونالدو به من گفت زودتر بپر اما هیگواین پنالتی های قدرتمندی می زند و من پیش از این درباره این موضوع آگاهی داشتم. ما زودتر گلزنی کرده بودیم، فشار بازی را کاهش دادیم و کنترل کردیم و این چیزی بود که می خواستیم. "

این دومین فصل حضور بازیکن تیم ملی لهستان در یوونتوس و اولین فصل پس از جدایی بوفون است. شزنی در این باره اظهار داشت: " داشتن رابطه خوب با مدافعان و حس تداوم مهم است. جانشینی بوفون کار آسانی نیست اما با دفاعی که برابر من است، بعید است که به راحتی گل بخوریم. گاهی این برای دروازه بان سخت تر است چرا که ما خیلی مجبور به نشان دادن واکنش نیستیم و باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. هرچند مهار یک توپ در هر 10 دقیقه آسان تر است و من اعتراضی به این موضوع ندارم. "

1070