هیگواین: ما ربات نیستیم و احساسات داریم

هیگواین: ما ربات نیستیم و احساسات داریم

سایت رسمی فوتبالی - گونزالو هیگواین برای کارت قرمزی که در شکست میلان برابر یووه دریافت کرد، عذر خواست و مدعی شد که تصمیم ترک یوونتوس برای او گرفته شد و آنها ربات نیستند.

به گزارش فوتبالی، بازی شب گذشته برابر یوونتوس یک کابوس برای هیگواین بود. پنالتی او توسط دروازه بان حریف مهار شد، کارت زرد گرفت و واکنش او باعث شد که از بازی اخراج شود. این بازیکن پس از شکست 2 - 0 به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " باید از هم تیمی ها، مربی، هواداران و داور که می داند به او چه گفتم، عذرخواهی کنم. البته داور باید احساسات آن لحظه را درک می کرد. من به آن شکل واکنش نشان دادم، نباید این کار را می کردم بنابراین از هم تیمی ها، مربی و هواداران عذرخواهی می کنم. وقتی برابر باشگاه سابقت به میدان می روی، قطعا احساس متفاوتی داری. من مسئولیت این اتفاقات را می پذیرم، می دانم که نباید دوباره رخ بدهد اما در آن لحظه ما در حال شکست بودیم و ربات نیستیم. ما انسان هستیم و احساسات داریم. من انسان و بازیکنی بسیار احساساتی هستم بنابراین گاهی کنترل کردن احساساتم کار دشواری است. تنها با نگاه کردن به من می توان متوجه این موضوع شد. می دانم واکنشم اشتباه بود اما داور باید کمی شرایط را درک می کرد. "

هیگواین درباره عشقش به تورین و دلیل ترک باشگاه یووه گفت: " این سوالی برای من نیست. من برای یوونتوس بازی می کردم، همه می دانند من چه قهرمانی هایی در این تیم به دست آوردم. این تصمیم برای من نبود. دیگران این تصمیم را گرفتند. میلان مدعی شد که خواهان جذب من است و من به اینجا آمدم. فکر می کنم واکنش بازیکنان یووه امشب نشان داد که در آن تیم من را دوست داشتد. "

1070