دردسرهای تازه برای سولاری: مصدومیت 3بازیکن دیگر در زمین سلتا

دردسرهای تازه برای سولاری: مصدومیت 3بازیکن دیگر در زمین سلتا

سایت رسمی فوتبالی- در دیدار یکشنبه شب رئال مادرید مقابل سلتاویگو در خانه سلتا، نام 3بازیکن دیگر به لیست مصدومان کهکشانی ها اضافه شد. این مصدومیتها قطعا سانتیاگو سولاری سرمربی موقت رئال را به دردسرخواهند انداخت؛ چرا که همین حالا هم دست سولاری درانتخاب بازیکنان مدنظرش برای ترکیب اصلی، به ویژه در خط دفاعی بسته است. 

در ابتدا و دقیقه 7 بازی، کاسمیرو به خط حمله رئال ملحق شد و ماکسی گومس در شرایطی که برای مال خود کردن توپ پیش رفته بود، به این بازیکن برزیلی ضربه زد. کاسمیرو نقش برزمین شد ولی بعد از انجام اقدامات پزشکی از جایش بلند شد و تلاش کرد تا به بازی ادامه دهد. ولی نهایتا متوجه شد که درد دست از سر او برنمی دارد و به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پای راستش از سرمربی تیم خواست تا او را تعویض کند. کاسمیرو جایش را به سبایوس داد وهنوز شدت مصدومیت او مشخص نشده است.

قربانی دوم رئالی ها درمصاف با سلتا، رگیلون بود که او با دردهای عضلانی روبرو شد.او در دقیقه 45 و در آستانه اتمام نیمه اول بازی از سرمربی خواست تا به دلیل گرفتگی عضله او را تعویض کند. خاوی سانچس بازیکن رئال که دربازی با ملیا در جام حذفی و مقابل ویکتوریا در لیگ قهرمانان اروپا دقایقی برای تیم مادریدی به میدان رفته بود، درترکیب رئال قرار گرفت. 


درنهایت نوبت به مصدومیت ناچو رسید که او هم با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کند. این اتفاق در دقیقه 69 بازی رخ داد واو به دلیل درد زانوی چپش زمین را ترک کرد. البته مورد او بیشتر احتیاط بود تا مصدومیت.

 خاوی سانچس، راموس و اودریوزولا تنها مدافعانی هستند که در حال حاضر مصدوم نیستند و سولاری می تواند روی آنها حساب کند. البته به نظر می رسد که کارواخال به زودی به روزهای اوجش بازگردد و وایه خو، واران و مارسلو هم بعد از وقفه بازیهای ملی و ازسر گرفتن مجدد بازیهای لالیگا به اوج آمادگی خواهند رسید. 


درحال حاضر شش نفر از هشت مدافع تیم اصلی رئال مصدوم هستند و فعلا فقط راموس و اودریوزولا، مصدوم نشده است. در رقابت های این فصل، رئال 12 بازیکن مصدوم و 17 مصدومیت مختلف داشته. از این مصدومیتها 13 مورد، عضلانی بوده اند و یک مورد هم عود کردن آپاندیسیت ایسکو بوده. 

6363