زندگی روزمره الکسیس در یونایتد: خسته، تنها و غمزده

زندگی روزمره الکسیس در یونایتد: خسته، تنها و غمزده

سایت رسمی فوتبالی- تا دقایقی دیگر یکی از مهمترین و زیباترین مسابقات فوتبال این فصل لیگ برتر با رویارویی منچستریونایتد و منچسترسیتی آغاز خواهد شد. دو باشگاه از یک شهر که تا چند ماه پیش برسر به خدمت گرفتن الکسیس سانچس با هم به رقابت می پرداختند.

در لحظات پایانی، خواسته های اقتصادی الکسیس سانچس باعث شد تا سران سیتی از تلاش برای جذب او دست بکشند و در نهایت مسئولان یونایتد توانستند تا با پرداخت دستمزدی سالانه 23میلیون یورویی به الکسیس، او را به اولدترافورد ببرند.

حالا و در عصر یکشنبه، مالکان باشگاه سیتی زمانی که الکسیس را در زمین چمن ببینند، لبخند به لب خواهند آورد؛ چرا که با نخریدن او، مانع از وقوع یک مشکل بزرگ شدند. طبق گزارش منتشره در روزنامه تایمز، الکسیس سانچس بازیکن سابق بارسلونا در رختکن منچستریونایتد احساس خستگی، تنهایی و نادیده گرفته شدن می کند و از مدیر برنامه هایش خواسته تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی برای او به دنبال تیم جدیدی باشد.

اینطور به نظر می رسد که ارتباط الکسیس با مورینیو جواب نداده وبه نتیجه نرسیده. در طول این مدت مورینیو بارها تلاش کرده تا به الکسیس روحیه و انگیزه بدهد ولی حتی مورینیو هم در گفتگو با نزدیکانش گفته که مورد الکسیس، موردی پررمز وراز است. علاوه بر مورینیو، بازیکنان رختکن یونایتد هم حمایت چندانی از او به عمل نمی آورند. رسانه های انگلیسی در گزارشهایشان اعلام کرده اند که تنها دخئا، ماتا و لوکاکو از الکسیس حمایت می کنند. ماتا بعد از برد یونایتد مقابل یوونتوس در بازیهای هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« الکسیس بازیکنی بزرگ ودوستی خوب است و امیدوارم که همچنان بهتر وبهتر شود.» 

اما بخش عمده ای از بازیکنان رختکن یونایتد براین باورند که الکسیس تلاشی برای بهبود زبان انگلیسی اش انجام نمی دهد ورفتار او با سایر هم تیمی هایش درزمین چمن هم رفتار مناسبی نیست. 

حتی گویا تغییر شهر محل زندگی در انگلیس هم اوضاع رابرای الکسیس بدتر کرده. او در طول دوران زندگی اش درلندن وزمانی که در آرسنال توپ می زد، از محل اقامتش حسابی راضی بود ولی وقتی به سیتی پیوست،تصمیم گرفت تا در منطقه ویلمسلو در نیم ساعتی منچسترزندگی کند. اما حالا این منطقه برایش حسابی کسل کننده شده است.

 به همین خاطر حالا مدیربرنامه های الکسیس به دنبال یافتن تیم جدیدی برای الکسیس است و گویا سران پی.اس.جی هم آماده به خدمت گرفتن او هستند.هرچند که یونایتدی ها به راحتی حاضر به جدایی بازیکن شیلیایی شان نخواهند شد. این اولین باری نیست که نزدیکان الکسیس با سران پی.اس.جی به مذاکره می پردازند. این اتفاق درسال 2017 نیز رخ داد ولی درآن زمان الکسیس راهی پاریس نشد.

6363