مدیر بایرن: برنامه ای برای اخراج کواچ نداریم

مدیر بایرن: برنامه ای برای اخراج کواچ نداریم

سایت رسمی فوتبالی - اولی هوینس، مدیرعامل بایرن مونیخ، شایعات مربوط به تصمیم باشگاه برای اخراج نیکو کواچ پس از یک شکست دیگر را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، قهرما بوندس لیگا سومین شکست فصل را نیز روز شنبه و برابر بورسیا دورتموند پذیرفت. بایرن حالا 7 امتیاز با این تیم فاصله دارد و پس از حضور نیکو کواچ به عنوان جانشین یوپ هاینکس در این تیم از وضعیت خوبی برخوردار نیست. فشارها روی سرمربی سابق اینتراخت فرانکفورت و تیم ملی کرواسی افزایش پیدا کرده اما هوینس تاکید دارد که حتی اگر بایرن موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود نشود، کواچ در این فصل اخراج نخواهد شد. او بار دیگر با حمایت از مربی خود به اسکای اسپرت گفت: " پرسشی درباره مربی ما وجود ندارد. تیم برای مربی بازی نمی کند بلکه برای بایرن مونیخ بازی می کند و آنها این کار را به خوبی انجام می دهند. من امروز کمتر از شکست برابر گلادباخ ناراحت هستم. "

با توجه به این که باشگاه برنامه ای برای تعویض مربی ندارد، هوینس تاکید کرد که آنها خرج زیادی در ژانویه نخواهند کرد. او اظهار داشت: " فاز دوم تغییرات تنها در تابستان رخ می دهند. زمانی که بعضی ها به سختی بازی می کنند، بازیکنان جدیدی به تیم می آیند. ما 15 یا 16 بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داریم و تیمی قوی هستیم.  "

1070