فلیک: 9 ماه پیش می‌گفتند که بایرن مونیخ دیگر ترسناک نیست

فلیک: 9 ماه پیش می‌گفتند که بایرن مونیخ دیگر ترسناک نیست

خبرگزاری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در مورد قهرمانی تیمش در اروپا با گل کومان مقابل پی اس جی در دقیقه 59 صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، فلیک در پایان بازی مقابل پی اس جی در مقابل خبرنگاران گفت:" به این تیم افتخار می کنم. وقتی در نوامبر کار را آغاز کردم، بعضی روزنامه ها تیتر زدند:" نیازی نیست تا دیگر از بایرن مونیخ بترسید یا به آنها احترام بگذارید" یا این که "این تیم فاجعه است." اما روند پیشرفت تیم من از آن زمان فوق العاده است. از همه چیز استفاده کردیم. آسان نبود که سه جام را ببریم. سخت تلاش کردیم. "

فلیک در ماه نوامبر جانشین کواچ روی نیمکت بایرن مونیخ شد که توانست فصل بی نظیری داشته باشد. عضو سابق کادر فنی آلمان توانست سال 2020 را بدون شکست دنبال کند. او بهترین عملکرد توماس مولر را بیرون کشید و این بازیکن را احیا کرد و از سویی بواتنگ نیز با نظر وی به ترکیب بایرن برگشت تا به خط دفاعی سر و سامان ببخشد. فلیک در ادامه گفت:" دیدید که در زمستان این تیم چقدر با جدیت ظاهر شد، این همان چیزی است که یک مربی انتظارش را دارد."

مربی آلمانی در مورد فینال صحبت کرد:" اگر نیمه دوم را نگاه کنید می توانید بگویید که با شایستگی قهرمان شدیم. به این تیم افتخار می کنم چرا که بی نظیر ظاهر شدند و روند خیلی خوبی داشتند."

4125