مرادیان جلوی فاجعه را در اهواز گرفت

مرادیان جلوی فاجعه را در اهواز گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد در نیمه اول دیدار هفته دوازدهم مقابل سپیدرود رشت با یک گل به میهمان خود باخت. در این بازی ابتدا حسین ابراهیمی روی یکی از اشتباهات مدافعان فولاد و با یک حرکت عمقی گل برتری را برای تیم شهر رشت به ثمر رساند.

در ادامه فولاد عملکرد بهتری داشت و فشار بیشتری روی دروازه حریف آورد اما حملات این تیم فایده ای در پی نداشت. در اواخر نیمه اول بود که اشتباهات عمقی مدافعان فولاد باز هم کار دست این تیم داد و مهاحم سپیدرود در آستانه تک به تک شدن قرار داشت. در این لحظه میلاد بدرقه از مهاجم مستقیم خود عقب افتاد و او را با خطا متوقف کرد.

بنیادی فر، داور این مسابقه، بدرقه را با کارت زرد و سپس با کارت قرمز جریمه کرد. محمد غلامی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به سمت دروازه زد اما احسان مرادیان به شکلی تماشایی ضربه او را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه فولاد برای دومین بار شد. اگر این گل به ثمر می رسید، شکست برای فولاد سنگین تر می شد و یک نیمه بازی 10 نفره با 2 گل اختلاف می توانست کار را برای شاگردان ایلی استن بسیار سخت تر کند، اما سیو نجات بخش مرادیان از جلوگیری یک اتفاق تلخ در نیمه اول این بازی جلوگیری کرد.