مرادیان: برد دراماتیک در تهران خیلی چسبید

مرادیان: برد دراماتیک در تهران خیلی چسبید

به گزارش "ورزش سه"، احسان مرادیان دروازه بان تیم فولاد خوزستان درباره پیروزی دراماتیکی که پس از مدتها در لیگ برتر به دست آورند گفت: بعد از مدتها بردیم و برد عجیبی هم به دست آوردیم. این نتیجه خیلی به ما چسبید. در ابتدا که عصبی شده بودیم به خاطر دو گلی که دریافت کردیم ولی بعد از آن که 2 گل زدیم، خیلی چسبید. پیکان همیشه برای ما خطرناک بوده و در سال های اخیر هر وقت برای بازی با این تیم به تهران آمده بودیم، کار سختی داشتیم.

او افزود: چند بار مقابل پیکان یک بر صفر جلو افتاده بودیم ولی با نتیجه 2-1 می باختیم. به همین دلیل وقتی در این بازی هم نتیجه 2 بر یک شد، گفتم حتما دوباره همان اتفاق ها قرار است بیافتد. اما خوشبختانه ناگهانی بر خلاف فکری که می کردیم، ورق برگشت.

مرادیان در مورد شرایط خودش نیز گفت: وضعیت خوبی دارم و خدا را شکر در فرم مناسبی هستم. باید با تمرین روند خوب را ادامه دهم تا بتوانم هم به تیم کمک کنم و هم هفته به هفته پیشرفت کنم.

دروازه بان فولاد در ادامه پیرامون دیدار بعدی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان هم گفت: می دانیم که ذوب آهن تیم خوبی است و با تغییر سرمربی به دنبال یک شوک مثبت است. اما ما هم تازه به راه درست برگشته ایم و قصد داریم پیروزی های خودمان را ادامه دهیم. فولاد در مسیر خوبی قرار دارد و انشاالله روند رو به رشد را حفظ کنیم.