بارسا شوت زن ترین تیم خارج از خانه ده سال اخیرلیگ قهرمانان

بارسا شوت زن ترین تیم خارج از خانه ده سال اخیرلیگ قهرمانان

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا در بازی سه شنبه شب خود در دور چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در خانه اینترمیلان به میدان رفت و با کسب یک تساوی 1-1 ورزشگاه جوزپه مئاتزا را ترک کرد. آبی اناری ها در این بازی از نظر تهاجمی عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

آنها دراین بازی خیلی روان و خوب کار کردند و در طول این فصل به ندرت توانسته بودند در خانه حریفان اینقدر روان و دلنشین کار کنند. در شب غیاب مسی در ورزشگاه جوزپه مئاتزا، شاگردان والورده بیش از هر دیدار خارج از خانه دیگری به سمت دروازه حریفان شوت زدند: 26 شوت در 90 دقیقه! که البته تنها چیزی که کم داشتند، دقت در شوتهای نهایی بود.

این آمار آماری خیره کننده برای تیم بارسا به حساب می آید. با مروری بر تعداد شوتهای تیمها در بازیهای خارج از خانه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، به این نتیجه می رسیم که این آمار در ده سال اخیر بی سابقه بوده است وجالب ترین نکته اینجاست که چنین آمار درخشانی در غیاب لیونل مسی شوت زن رقم خورده.

از این 26 شوت تنها یکی وارد دروازه سمیر هندانوویچ شد و آن هم شوتی بود که توسط مالکوم به سمت دروازه اینترمیزبان زده شد. از سال 2008 به بعد هیچ تیمی نتوانسته تا در یک بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا این تعداد شوت به سمت دروازه میزبان بزند:


بازیهای بارسا با بیشترین شوت در لیگ قهرمانان اروپا از سال 2008 به بعد:

1- پاناتینایکوس (2010): 28 شوت، 12 شوت در چارچوب و 5 گل

2-سلتیک (2012): 28 شوت، 10 شوت درچارچوب و 2 گل

3-اینتر میلان (2018):26 شوت، هشت شوت در چارچوب و یک گل

4-دیناموکیف (2009): 26 شوت، 11 شوت در چارچوب و2 گل

5-المپیاکوس (2017): 25 شوت، یازده شوت درچارچوب و3 گل

در ده سال اخیر بارسا تنها دوبار توانسته تا شوت به دروازه های بیشتری نسبت به بازی سه شنبه شب مقابل اینتر(در لیگ قهرمانان اروپا) داشته باشد. یک بار در جدال با سلتیک وبار دیگر در مصاف با پاناتینایکوس که هر دوی این دفعات، بازی در خانه آبی اناری ها (نوکمپ)برگزار شده بود.

6363