والنتیو روسی وخورخه لورنزو میهمانان ویژه جوزپه مئاتزا

والنتیو روسی وخورخه لورنزو میهمانان ویژه جوزپه مئاتزا

سایت رسمی فوتبالی- والنتینو روسی موتورسوار 39 ساله و سرشناس ایتالیایی که سابقه 9 قهرمانی در دنیای موتورسواری در سطوح مختلف را دارد، یکی از میهمانان ویژه ورزشگاه جوزپه مئاتزا در بازی سه شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا بود.

روسی که لقب «دکتر» را یدک می کشد برای تماشای رویارویی اینترمیلان و بارسلونا به ورزشگاه آمده بود و بازی را در جایگاه ویژه و از نزدیک تماشا کرد. او در جریان این مسابقه شال اینترمیلان را دور گردنش انداخته بود تا حمایتش را از این تیم ایتالیایی ابراز کند. والنتینو روسی عکسهای یادگاری فراوانی را با تماشاگران این بازی انداخت که یکی از این افراد مارکو ماتراتزی، ستاره سابق نرآتزوری است. ماتراتزی در سال 2011 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و درسال 2010 با اینتر ژوزه مورینیو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود. این قهرمانی ، آخرین قهرمانی اینتر در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بود و حالا آنها امیدوار هستند تا بعد از سالها دوری از سطح اول فوتبال دنیا دوباره به روزهای خوبشان بازگردند.

البته روسی تنها چهره مطرح حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه نبود؛ چرا که یکی از رقبای او در دنیای موتورسواری، یعنی خورخه لورنزو، قهرمان اسپانیایی موتو جی.پی نیز در ورزشگاه جوزپه مئاتزا حضور داشت. این موتورسوار اسپانیایی هم از جمله میهمانان ویژه این بازی بود و جولیانو بلتی ستاره سابق بارسا هم بازی را از نزدیک از ورزشگاه میلان دنبال کرد.

دیدار دوتیم اینترمیلان وبارسلونا در ورزشگاه جوزپه مئاتزا با تساوی 1-1 به پایان رسید.


6363