خانه ای که به خاطر جروبحث بر سر فینال کوپا لیبرتادورس به آتش کشیده شد

خانه ای که به خاطر جروبحث بر سر فینال کوپا لیبرتادورس به آتش کشیده شد

سایت رسمی فوتبالی- به زودی فینال کوپا لیبرتادورس سال 2018 با رویارویی دو رقیب دیرینه یعنی بوکاجونیورس و ریورپلاته آرژانتین برگزار خواهد شد. از آنجا که فوتبال در آمریکای جنوبی با تب و تاب خاصی دنبال می شود، خسارت های احتمالی در آستانه این دیدار قابل پیش بینی است

از زمانی که دو فینالیست دیدار فینال کوپا لیبرتادورس مشخص شدند، بحث و گفتگو در مورد این بازی حساس وتماشایی بین هواداران فوتبال آرژانتین داغ تر از همیشه دنبال می شود. اما رسانه های ورزشی از اتفاقی خبر دادند که شاید باورش کمی سخت باشد. کل کل و جر و بحث لفظی دو دوست بر سر بازی فینال، باعث شد تا یکی از آنها خانه شان را به آتش بکشد. این اتفاقی بود که در منطقه آپوستولس در میسیونس آرژانتین رخ داد که طی آن کل کل و بحث فوتبالی فراتر از یک بحث عادی پیش رفت.

نیمه شب یکشنبه، دو دوست آرژانتینی در مورد فینال پیش رو به صحبت می پرداختند. آرتورو و اسکار چند روزی است که با هم همخانه شده بودند و بعد از بحثی شدید بر سر اینکه ریورپلاته بهتر است یا بوکاجونیورس، اسکار از جایش بلند شد، خانه را به آتش کشید و فرار کرد. حالا نیروهای پلیس آرژانتین درحال بررسی این پرونده هستند وتلاش ها برای یافتن اسکار همچنان ادامه دارد.

6363