بایکوت شدن کواچ توسط بازیکنان بایرن

بایکوت شدن کواچ توسط بازیکنان بایرن

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه کیکر چاپ آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که تساوی شنبه شب بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ در آلیانس آرنا، باعث شدت یافتن بحران در تیم باواریایی شده است. با این تساوی، فاصله بایرن با صدر جدول رقابتهای بوندس لیگا بیشتر شد وحالا بوروسیا دورتموند با 4امتیاز برتری نسبت به بایرن در صدر جدول قرار دارد. 

با این شرایط، جایگاه نیکو کواچ، بیش از هرزمان دیگری با خطر روبرو شده است. این درحالی است که بایرن مونیخ در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم در جایگاه دوم گروهش قرار دارد و امتیازی برابر با آژاکس کسب کرده و لغزش احتمالی مقابل این تیم، شرایط کواچ را بیش از پیش به خطر می اندازد.

دراین شرایط روزنامه کیکر چاپ آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که 4 نفر از بازیکنان کلیدی واصلی بایرن، دیگر به کواچ اعتماد ندارند و تلاش چندانی برای رهایی از بحران تیم انجام نمی دهند. این چهار نفر، متس هوملس، آرین روبن، فرانک ریبری و توماس مولر هستند.اخیرا همسر مولر در شبکه های اجتماعی انتقاد تندی ازعملکرد کواچ کرده بود که کمی بعد به خاطر این انتقاد عذرخواهی کرد. این بازیکنان اصلا از سیستم چرخشی سرمربی کروات تیم رضایت ندارند و معتقدند که این سیستم مانع از آن می شود که تیم ریتم رقابت کردن را به دست بیاورد. 

به عنوان مثال آرین روبن در 13 بازی ای که دراین فصل برگزار کرده، تنها در 5 بازی به طور کامل در زمین بوده. 

این بازیکنان درعین حال براین باورند که کواچ بدون داشتن پلن بی، برروی سیستم 1-2-2-1-4 پافشاری می کند.

این درحالی است که حسن صالح حمیدزیچ دوست صمیمی کواچ و یکی از مدیران ارشد بایرن، توانایی کمک کردن به دوستش را ندارد.طبق گزارش کیکر، این 4بازیکن، در جریان مسابقات تمام توانشان را به کار نمی گیرند وبی انگیزی شان را رسما به نمایش می گذارند تا هرچه سریعتر اوضاع و روند فعلی بایرن تغییر کند.

6363