دعوت همام و رسن به تیم ملی عراق

دعوت همام و رسن به تیم ملی عراق

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی عراق که در حال آماده‌سازی برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا است و در فیفا دی اخیر دو دیدار تدارکاتی در مسابقات چهارجانبه سوپر کلاسیکو برابر تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان انجام داد، برنامه بازی‌های دوستانه پیش روی خود را نیز تدارک دیده است.

تیم ملی عراق روز سه‌شنبه، بیست و نهم آبان ماه دیدار دوستانه‌ای برابر تیم ملی بولیوی خواهد داشت که به همین منظور و یک هفته قبل از آغاز فیفا دی، فهرست جدید تیم ملی این کشور با حضور ۲۴ بازیکن اعلام شد که نام دو فوتبالیست شاغل در لیگ برتر ایران نیز در آن دیده می‌شود.

بشار رسن که عملکرد درخشانی در دیدارهای داخلی و آسیایی پرسپولیس ارائه داده و در اردوهای قبلی تیم ملی عراق حضور داشت، بار دیگر به اردوی تیم کشورش دعوت شده و احتمالا مقابل بولیوی به میدان خواهد رفت.

طارق همام، هافبک عراقی استقلال تهران هم که در این فصل به جمع آبی پوشان اضافه شده و نمایش قابل قبولی در ترکیب این تیم ارائه داده نیز جزو نفراتی است که در فهرست جدید تیم ملی عراق به چشم می‌خورد.

اما نکته قابل توجه این لیست، عدم دعوت از جاسم کرار است؛ بازیکنی که نمایش بسیار خوبی در ترکیب صنعت نفت داشته و گفته می‌شود پس از مدت‌ها دوباره به تیم ملی کشورش دعوت می‌شود ولی سرمربی عراق نام او را در اردوی تدارکاتی برای دیدار با بولیوی قرار نداده است.