ماشین سازی صفر - استقلال صفر / ماشین استقلال راننده ندارد!

ماشین سازی صفر - استقلال صفر / ماشین استقلال راننده ندارد!

وبسایت رسمی فوتبالی- دو تیم ماشین سازی و استقلال از ساعت 15:00  در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، حال استقلالِ شفر اصلا خوب نیست! در شرایطی که گفته می شد آبی ها می توانند در این بازی با پیروزی مقابل ماشین سازی از بحران موجود عبور کنند اما نه تنها آبی ها نتوانستند به گلی در این بازی برسند، در دقایق زیادی از بازی هم خوش شانس بودند گلی دریافت نکردند.

در مجموع دو تیم خط حمله زهرداری نداشتند و به تساوی بدون گل در پایان بازی رضایت دادند. ماشین سازان با رضا مهاجری به تیم بهتری تبدیل شده اند و فوتبال هجومی را در دستور کارشان دارند اما استقلال با انبوهی از مشکلات همچنان نتوانسته رضایت خاطر هواداران را جلب کند. باید دید در روزها و هفته های آینده سرنوشت شفر و استقلال به کجا خواهد کشید؟ باز هم لبخند به روزهای نیم فصل دوم فصل گذشته یا باقی ماندن در همین وضعیت فعلی!

ماشین سازی تبریز - استقلال تهران صفر

هفته یازدهم لیگ برتر

دوشنبه 14 آبان ماه 1397

 تبریز ورزشگاه بنیان دیزل ، ساعت 15:00

تیم داوری: وحید کاظمی، محمدرضا منصوری و محسن سلطان


ترکیب ماشین سازی

فرناندو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمد حسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم الحسینی (72 - اسماعیل فرهادی(91 - پیمان بابایی))، توحید غلامی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید کریمی ( 87- کیوان افراز) و رضا خالقی فر  

سرمربی: رضا مهاجری


ترکیب استقلال

سید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی ( 35- رضا آذری)، طارق همام، اللهیار صیادمنش ( 83- میثم تیموری)، مهدی قائدی ( 46- جابر انصاری) و مرتضی تبریزی  

سرمربی: وینفرد شفر


دقایق حساس:

دقیقه 6: به نظر می رسد امروز استقلال در خط دفاعی روز سختی را پیش داشته باشد. در این لحظه از بازی مانند چند دقیقه قبلش، خط دفاعی استقلال روی آفساید گیری جا ماند تا توپ در حالت تک به تک با رحمتی، به رضا خالقی فر برسد. شوت محکم این بازیکن از گوشه شش قدم به دیواره توری کنار درزوازه برخورد کرد تا آبی ها در همین ابتدای بازی گلی نخورند.

دقیقه 8: باز هم خالقی فر از پشت محوطه جریمه استقلال ضربه فنی زیبایی به توپ زد که با اختلاف کمی از روی تیر افقی دروزاه به اوت رفت.

دقیقه 10: ماشین سازان دست بردار نیستند. بازی پراستباه بازیکنان استقلال فرصت های خوبی به سبزپوشان تبریزی می دهد. در این صحنه از بازی احمد موسوی دفاع راست تیم تبریزی به خط دفاع استقلال زد و با جا گذاشتن یکی دو نفر، توپ را روی پای چپش آورد و با شوتی محکم دروزاه رحمتی را مورد تهدید جدی قرار داد.

دقیقه 14: مهدی قائدی با پاس خوبی که برایش ارسال شد با دخسوس سنگربان حریف تک به تک شد. بستن زاویه توسط این گلر باتجربه باعث شد تا ضربه نه چندان محکم قائدی به راحتی دفع شود. در این صحنه یک پاس رو به بیرون یا عرضی می توانست موقعیت جدی تری برای آبی ها بسازد.

دقیقه 35: علی کریمی که چند دقیقع قبل برخورد محکمی با بازیکن حریف داشت از بازی بیرون رفت تا رضا آذری به نویمایر ترجیح داده شود و به بازی بیاید. برخورد محکم بازیکن ماشین سازی به قفسه سینه کریمی، بدشانسی های چند وقت اخیر او و شفر را تکمیل کرد.

نیمه دوم

دقیقه 47: استقلال هیچ نشانی از یک تیم آماده و هماهنگ ندارد و اشتباهات بازیکنان در ارسال پاس های حتی معمولی تمامی ندارد. در این صحنه از بازی پس از لو دادن توپ توسط آبی ها، ارسال بلند هافبک ماشین پشت مدافعان استقلال فرود آمد و احمد موسوی با رحمتی تک به تک شد. شوت روپا و پرقدرت موسوی با جایگیری خوب رحمتی و برخورد توپ به پاهایش دفع شد تا در ادامه طارق در پشت محوطه جریمه روی خالقی فر خطا کند و ضربه ایستگاهی در موقعیت مناسبی برای میزبان شکل بگیرد. در این صحنه پس از سوت داور مهدی رحمتی به طرز عجیبی به سمت جابر انصاری که درنیمه دوم به بازی آمده رفت و به شدت به او اعتراض کرد.

دقیقه 48: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه استقلال را رضا خالقی فر زد و توپ با فاصله نه چندان زیادی از کنار تیر عمودی به خارج رفت.

دقیقه 57: حملات میزبان زهردارتر و خطرناک تر است. نفوذ بازیکن ماشین از سمت چپ به داخل محوطه جریمه استقلال با ارسال عرضی و خطرناکی روبرو شد که خروج رحمتی از دروازه با مشت به این قائله خاتمه داد. 

دقیقه 59: اشتباه اهل شاخه در مهار مرتضی تبریزی موقعیت خطرناکی را برای این مهاجم بوجود آورد. در نهایت دیگر مدافعان ماشین سر رسیدند و توپ را از زیر پای تبریزی بیرون آوردند.

دقیقه 67: استقلالی ها گلزن هم ندارند! فرشاد محمدی مهر پس از گذشت 67 دقیقه بالاخره یه پاس و ارسال درست روی دروازه دخسوس کرد تا در ادامه این توپ 3 بار از درون شش قدم توسط استقلالی ها به سمت دروازه زده شود. اما در هر 3 نوبت توپ آبی ها به درون دروازه نرفت که نرفت! انصاری، تبریزی و الهیار در هر 3 نوبت مغلوب دخسوس و کنعانی زادگان شدند.


2526