بی سلیقگی در ساخت مجسمه محمدصلاح، سوژه خنده شد

بی سلیقگی در ساخت مجسمه محمدصلاح، سوژه خنده شد

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که روند ساخت مجسمه های عجیب وغریب و زشت از چهره های فوتبالی همچنان ادامه دارد؛ بعد از رونمایی از مجسمه زشت کریستیانو رونالدو که در بخش بیرونی یکی از فرودگاه های کشور پرتغال نصب شده و شباهت چندانی به ستاره پرتغالی یووه ندارد و پس از آن پرده برداری از مجسمه دیگو مارادونا در هند که تفاوت فراوانی با دن دیگو دارد، حالا نوبت به ساخت مجسمه عجیب وغریب از محمدصلاح در زادگاهش در مصر رسیده است.

البته هدف از ساخت این مجسمه، اهدای احترام به صلاح است ولی شاید بهتر بود که در ساخت آن کمی سلیقه ودقت به کار گرفته می شد و از افراد متخصص تری دعوت به عمل می آمد. محمدصلاح، فصل گذشته، فصلی رویایی را با قرمزهای لیورپول پشت سرگذاشت و پس از آن و با سپری کردن مصدومیتی سخت، در جام جهانی 2018 حضور یافت. این بازیکن 26 ساله حالا در زادگاهش، مصر تبدیل به یک قهرمان ملی شده و از او به عنوان سمبل امید جوانان مصری یاد می شود.

اخیرا نشست جوانان دنیا در شرم الشیخ برگزار شد و در جریان این مراسم از مجسمه ای که توسط می عبدالله به منظور ادای احترام به صلاح ساخته شده، رونمایی شد. هدف او از ساخت این مجسمه تمجید از صلاح به عنوان سمبل فداکاری و جدیت بوده.

اما آنچه دراین مجسمه بیش از هرچیزی جلب توجه می کند، بازوها ، پاها و بدن کوچک صلاح و البته سری بیش از حد بزرگ است که باعث شده تا این مجسمه خیلی سریع در شبکه های اجتماعی سوژه خنده شود و کاربران، این مجسمه را حتی زشت تر از مجسمه پارسال کریس رونالدو در مادیئرا عنوان کرده اند.

صلاح در 15 دیداری که در این فصل در تمامی تورنمنتها برای لیورپول برگزار کرده، 7 گل زده و 3 پاس گل داده است. لیورپول بازی بعدی اش را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد در روز سه شنبه برگزار خواهد کرد.

6363