ارتباط مستقیم فرزندان سوارس با گلزنی های پدر

ارتباط مستقیم فرزندان سوارس با گلزنی های پدر

سایت رسمی فوتبالی- این طور به نظر می رسد که هرکدام از فرزندان سوارس با گلی در آغوش به دنیا می آیند. لوئیس سوارس بعد از تولد اولین فرزندش، یک گل به ثمر رساند. بعد از تولد بنجامین، دومین فرزند خانواده، ستاره اروگوئه ای دو گل زد و حالا ودراولین بازی بعد از تولد سومین فرزند خانواده سوارس، این ستاره اروگوئه ای موفق شد تا برای بارسا هت تریک کند.

کارشناس برنامه رادیو اسپکتادور اروگوئه در صحبت هایی به نکته جالبی اشاره کرد و آن هم ارتباط مستقیم فرزندان سوارس با تعداد گلهای پدرشان بود.

در 5 آگوست سال 2010 و اندکی بعد از اتمام جام جهانی 2010، دلفینا اولین فرزند لوئیس سوارس و سوفیا بالبی، در شهر بارسلونا متولد شد.در آن زمان سوارس در آژاکس بازی می کرد و در اولین مسابقه اش بعد از تولد دلفینا موفق شد تا برای تیمش یک گل به ثمر برساند.

سه سال بعد، زمانی که لوئیس پیراهن لیورپول را برتن می کرد، بنجامین، فرزند دومشان متولد شد. بنجامین 26 سپتامبر سال 2013 به دنیا آمد و چند روز بعد از تولد او، سوارس به میدان رفت و درمصاف با ساندرلند در لیگ برتر توانست دو گل وارد دروازه حریف کند.

این داستان، دوباره تکرار شد؛ لائوتارو، سومین فرزند لوئیس سوارس و سوفیا سه شنبه هفته گذشته متولد شد و سوارس در اولین بازی اش بعد از تولد لائوتارو، روز یکشنبه در ال کلاسیکو به میدان رفت و سه گله شد.

یک نکته جالب توجه دیگر هم اینجاست که هریک از فرزندان سوارس زمانی به دنیا آمدند که پدر در یک تیم متفاوت توپ می زده؛ دلفینا درزمان حضور سوارس در آژاکس متولد شد. بنجامین وقتی به دنیا آمد که ستاره اروگوئه ای برای لیورپول بازی می کرد ولائوتارو هم حالا که پدرش عضو بارساست به جمع این خانواده اضافه شده است.

حالا باید ببینیم اگر سوارس و همسرش تصمیم بگیرند تا برای چهارمین بار صاحب فرزندی بشوند، کدام تیم قربانی تولد این نوزاد خواهد شد؟

6363