واکنش کانون هواداران باشگاه استقلال به در اختیار قراردادن جایگاه ۸ به پرسپولیسی ها

واکنش کانون هواداران باشگاه استقلال به در اختیار قراردادن جایگاه ۸ به پرسپولیسی ها

وبسایت رسمی فوتبالی- کانون هواداران باشگاه استقلال نسبت به قراردادن احتمالی جایگاه ۸ هواداران خود به پرسپولیسی ها در بازی فینال واکنش نشان داد 

به گزارش فوتبالی، رامین همتی مدیر کمیته مشوقین باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص احتمال در اختیار قراردادن جایگاه ۸ هواداران استقلال به پرسپولیسی ها در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: هنوز این مسئله قطعی نشده و فعلا بیشتر در حد صحبت و شاید شایعه باشد اما در صورتی هم که این اتفاق بیافتد فقط برای این بازی خواهد بود و جایگاه ۸ همیشه نزد استقلالی ها باقی می ماند.

 ادامه افزود: طی صحبتی که ما با مسئولین ورزشگاه داشتیم به دلیل این که در بازی های بزرگ و پر تماشاگر هجوم هواداران باعث صدمه و آسیب چند نفر می شده است، ورودی جایگاه هشت استقلال و ۳۶ پرسپولیس را با سه جایگاه قبلی شان یکی کرده اند و به جای یک تونل، دو تونل قرار داده اند تا از این طریق ازدحام هوادار  و خطر آسیب و خفگی کم تر شود.

وی در ارتباط با تشکیل اتاق فکر برای بازی برگشت پرسپولیس گفت: به امید خدا ما که در آسیا صعود کنیم، شک نکنید تصمیمی می گیریم که در هیچ اتاق فکری در فوتبال ایران تا به امروز به آن نرسیده اند. فکر هایی داریم که به امید خدا پس از صعود استقلال در آسیا آن را اجرا می کنیم و مطمئنم همه از اجرای آن شگفت زده می شوند‌.

او در پایان گفت: از هواداران استقلال می خواهم فردا به ورزشگاه بیایند. ضمن این که دوشنبه مراسم دومین سالگرد منصور خان پورحیدری برگزار می شود و امیدوارم هواداران ما در این مراسم حضوری پر شور داشته باشند.

9697